Există viață după EVS?

Standard

Și uite așa s-a scurs mai bine de o lună de când am ajuns acasă. Ce am făcut în tot acest timp? Ce poate face o minte confuză și epuizată? M-am plimbat… am făcut și desfăcut bagaje cât pentru doi ani, dar cel mai important am avut timp să mă obișnuiesc cu ideea de acasă.

Aprilie
14 – 17 Cluj, România
17 – 19 Dej, România
19 – 23 Bari, Italia
23 – 25 Dej, România
25 – 26 Sibiu, România
26 – …  Brăila, România

Mai
…     – 10 Brăila, România
10 – 11 București, România
11 – 15 Torino, Italia
15 – 19 București, România
19 – 23 Dej, România
23 –  …    Cluj-Napoca, România

Iunie
… – 6 – Cluj-Napoca, România
(and a bit more to come)

Ah, un sfat pentru cei care se confruntă cu șocul cultural când se întorc înapoi pe meleaguri natale: nu stați mult și vizitați o altă țară. Pentru scurt timp, dar garantez că mai ia din impact. Bineînțeles că poate fi și foarte confuz. Cum ar fi momentul când, încurcată dacă să răspund în italiana aproape inexistentă sau engleză unui vânzător italian, i-am răspuns în islandeză (care e și ea inexistentă). Mi-a fost greu să înțeleg valoare banului când venită din Islanda totul mi se părea ieftin, dar locuind în România totul părea scump.

După ce am ajuns în Dej, am ajuns joi noaptea pe la 1, vineri dimineața mi-am dat seama de un lucru minor dar care face toată diferența. Pentru prima dată de când plecasem din România (în Islanda) eram singură. Adică singură într-o locuință… și cât de bine mi-a prins weekendul ăsta! Cu tot dragul pentru toți cei care au fost în jurul meu în ultimele 10 luni dar uneori, adeseori, am nevoie să fiu doar eu cu mine. Deci de abia weekendul ăsta pot spune că m-am odihnit. Fizic și psihic. Ce urmează și mai departe, ei bine în trei săptămâni voi reveni cu un răspuns mai concret.

Și de mâine.. hai cu TIFF-ul! Back to my only routine.

P.S. Să nu uit să răspund la întrebarea din titlu: da, există viață după EVS. Ține de tine să te ții cât mai ocupat și să mergi în continuare. Oricare ar fi direcția, nu te opri. Pentru că, cel puțin în cazul meu, dacă mă opream mă panicam enorm. 

Comentezi?

