Săptămâna 26 – încă un bun rămas, festival japonez și o nouă piscină

Standard

Se iau șapte zile, se adaugă festival japonez, o nouă piscină în afara orașului, două petreceri și o durere de cap, un rămas bun și noi ochelari, o bătaie nedreaptă cu zăpadă, waffles și pizza făcute în casă plus plimbări lungi. Se amestecă bine de tot, se ornează cu scântei de soare răsărit sau apus și se servesc la minus 10 grade.

Cam asta a fost săptămâna mea pe scurt. Pe lung, mai departe:

În sfârșit am fost să îmi fac ochelari și spre bucuria mea prețul mi se încadrează în asigurare. Dar sunt extrem de scumpi. Se pare că am mare nevoie de ei pentru că am o diferență de 0,75. E mult, chiar mult. Trebuie să îmi sosească în două săptămâni.

Un alt coleg de apartament a plecat. A fost aici pentru două luni de zile. Încep să detest aceste petreceri de la revedere. Mai ales că se apropie și a mea, ce-i drept în aprilie. Uf, sunt sătulă de oameni care pleacă, mi-e dor de cei care trebuie să revină.

Ieri am fost la un festival japonez. Din păcate ne-am dus prea târziu și am ratat o grămadă de chestii. Cel mai mult regret că nu am reușit să prindem loc la ceremonia de ceai. Eh, tot voi ajunge eu în Japonia. Și atunci să vezi nebunie! Revenind la festival am văzut câteva personaje cosplay uitate pe acolo (ah, înnebunesc când văd alte culori de păr!), apoi ne-am plimbat până am dat de camera cu jocuri. Așa că ne-am jucat pe Nintendo din ăla vechi ceva joc cu Ninja Turtles. Și eu am fost țestoasa mea preferată, Michelangelo (sau Mike). Am asculat un concert cu o trupă jumătate japonezi, jumătate islandezi. Și la sfârșit ne-am scris numele în japoneză în caligrafia specifică. A fost chiar fain. Sper să mai prind chestii din astea care să mă scoată din rutină.

Noua piscină la care am fost azi e undeva la vreo 40 de minute de mers cu autobuzul din centrul orașului. Deci cumva în alt oraș/sat/zonă. Mi-a plăcut, dar e plin ochi de copii lucru care face să fie destul de gălăgios. Azi a fost prima dată când am fost în apa termală când afară erau undeva la -10 grade. Prin urmare am râs ca un copil când am sesizat că ne înghețase părul. 😀

Săptămâna viitoare voi reveni cu niște vești. Sper. Până atunci, fir întins. Sau care ce-oți face pe unde veți fi.

 

Comentezi?

