Săptămâna 23 – înapoi la realitate

Standard

Care realitate e în continuare de vis. Nu știu dacă am răbdare să scriu despre Crăciun și Revelion, poate mă adun zilele astea și voi veni cu câteva amănunte.

Am început programul normal de lucru săptămâna asta. Am ajuns în ultima parte a proiectului și sper să mă pot concentra așa cum trebuie. Asta implică multă birocrație. Vom avea mai puține evenimente… luna decembrie a fost nebunie totală. Dar per total a meritat.

În continuare mă duc la piscină, sper să îmi reintru în ritm cu turele… dar o dată pe săptămână mă duc într-una nouă. Am descoperit locuri minunate și îmi prinde foarte bine. Mult prea bine, poate. Adică o să îmi lipsească enorm.

Ieri a fost una dintre zilele de care îmi voi aminti mereu cu drag. Am început cu un mic dejun copios: waffles și humus. Amândouă făcute de casă. Apoi Am mers la o piscină nouă, dar în drum spre ea am avut parte de un răsărit incredibil. Apoi ne-am dat în tobogan cu apă și în cele din urmă am ajuns într-o cofetărie unde am mâncat cel mai sațios sandviș vreodată. Apoi a urmat o desfătare cu înghețată… să mănânc înghețată când afară sunt 0 grade, nu credeam că voi reuși.

Seara a venit cu un foc de tabără imens și jocuri de artificii care au încheiat sărbătorile de iarnă. Cină delicioasă, câteva povești online și față în față.

Mâine de la capăt… cucerim lumea.

 

 

Comentezi?

