Săptămânile 18-19 – numere

Standard

E clar că nu m-am putut ține de ideea de a scrie ceva zilnic pe blog în luna decembrie. Nu e nicio problemă. Voi încerca din nou.

Se pare că programul nebun de încărcat pe care l-am avut în ultimele două săptămâni m-a cam oprit din a-mi scrie măcar jurnalul săptămânal. Așa că pe scurt, ultimele două săptămâni în numere.

Mi-am făcut un nou cadou ca de Crăciun, o carte de colorat pentru adulți – Secret Garden. Acum trebuie să îmi iau și culori.

Am trecut prin două cine de Crăciun deja. Una oficială din partea companiei, iar cealaltă la una dintre cele mai calde persoane de aici. Atât de delicios încât nu îmi vine să cred.

Am fost de patru ori la trei piscine diferite. Începe să îmi placă tot mai mult și încep să simt beneficiile.

De când am scris ultima dată, am organizat cinci evenimente-ateliere. De la a face felicitări de Crăciun la a transforma ceara rămasă înapoi în lumânări.  De la a face homemade scrubs la librăria umană, de care sunt tot mai mândră.

Am trecut prin șapte ședințe, de fapt le-am pierdut numărul. Ședințe mici, ședințe mari, ședințe plictisitoare și ședințe foarte importante. Decizii luate sau decizii amânate.

 

Comentezi?

