Week 17 – furtună și turtă dulce

Standard

Ziua de 1 Decembrie, mereu importantă pentru mine, a coincis cu prima furtună de zăpadă pe care am trăit-o (cel puțin aici). Prin urmare am decis să lucrez de acasă. Toată ziua am privit pe fereastră cum fulgii merg în orizontală, cum trece mașina de deszăpezit sau cum oameni curajoși merg la lucru. Și toate astea le-am făcut bând cel mai bun vin roșu (din Porto). Aș putea zice că nu am risipit de tot Ziua Națională.

Miercuri am avut o idee grozavă așa că am ieșit printre nămeți să facem câteva poze pentru pagina oficială de facebook a proiectului. Dar până una alta, uite ce avem aici. Diogo este cel care s-a jucat cu pozele, de la a le captura la a le face .gif. Unde mai pui că l-am bucurat și pe Dino, după cum se vede.

alinaedinonaneve4

De joi pe vineri am fost plecată, mai multe detalii aici. Dar vineri ne-am întors la timp cât să ajung la decorarea turtei dulce după imaginația fiecăruia. Adică ne-am strâns cu mic cu mare la copt prăjituri și decorarea lor cu diferite culori și alte bombonele. Se pare că nu o duc atât de bine la capitolul ăsta. (A se vedea cele două poze pe Instagram).

Astăzi am fost la piscină să mă înmoi bine în apa fierbinte. Locul arată nemaipomenit pentru că poți vedea un răsărit magnific, undeva în jurul orei 11 dimineața. Dar sentimentul pe care îl ai când stai în piscina de 40 de grade, în timp ce afară sunt -4 grade, ei bine.. sublim. Va trebui să includ asta mai des în programul meu. Măcar de două ori pe săptămână.

Mâine se anunță un vânt foarte puternic, sper să nu se întâmple nimic grav. Și începe o nouă săptămână cu patru evenimente, două ședințe importante și o zi de naștere. Sper să reușesc să mă țin de rutina cu a scrie pe blog în fiecare zi din luna asta.

Comentezi?

