Săptămâna 15 – piercing, aurora și întuneric

Standard

Oricât de clișeic ar suna, iarna se apropie. Tot mai mult. De unde și întunericul cu care încerc să mă obișnuiesc. Soarele răsare după ora 9:00 și apune undeva după ora 16:00. Foarte ciudat. Când am ajuns aici soarele apunea pe la 23:00 și răsărea pe la 4:00. Mai mult sau mai puțin.

Săptămâna asta am decis să îmi fac deja cadoul de Crăciun. Așa că mi-am pus încă un cercel în ureche (într-o zonă care sincer nu am idee cum se numește). Poza cu dovada poate fi văzută pe Instagram. A durut destul de rău, dar a durat foarte puțin ca timp. Prețul a fost mult mai mult decât speram, dar per total a meritat. Minus durerea care pe alocuri mai persistă. E ciudată senzația, total diferită de un tatuaj (nu știu de ce în capul meu cele două semănau).

Au fost câteva zile senine, așa că într-una dintre seri am ieșit din oraș să vedem aurura boreală. Și ce bine am făcut!!! Spectaculoasă, din nou! Și e mult mai interesant de văzut într-o zonă fără lumini.

În altă ordine de idei, începând de săptămâna asta sunt singură în cameră. Cea mai faină schimbare de când sunt aici! Nu am nimic împotriva colegei de cameră, dar libertatea pe care o am acum mă umple de energie. Mai puțin azi. Azi a fost zi de pierdut vremea pe Youtube și lălăit în pat. Merit câte o duminică de genul ăsta. Revenind la fapul că sunt singură în cameră, voi decora curând camera doar pentru a o personaliza și bineînțeles că trebuie să o pregătesc de Crăciun.

Apropo de Crăciun, deja orașul a dat drumul la lumini și împodobirile de sărbători. Lucru care, pe cât de mult ador Crăciunul, mă depășește/enervează. Nu cred că mi-ar plăcea sărbătoarea asta dacă ar fi 5 luni de zile pe an. Mă îngrijorează un pic faptul că nu am nici cea mai mică idee ce anume voi face în 24-25, cât și 31 Decembrie. Eh, niciodată nu am fost bună la planuri.

Și pentru că tot am pomenit de planuri, am decis și șefa mea a fost de acord: o să stau o lună în plus aici după ce mi se termină proiectul. Pentru că… pe scurt: bani. 🙂

 

Comentezi?

