Săptămâna 13 – de la vampir la snorkeler

Standard

Am sărit peste săptămâna 12, dar voi reveni curând. Săptămâna aceasta am început cu o reîntoarcere în Reykjavik (detalii mai târziu) motiv pentru care lunea mi se părea a fi duminică. A fost o săptămână cu trei evenimente mari: workshop, târg de schimb de haine, și evenimentul mult așteptat – biblioteca umană.

Toate au decurs mai bine decât mă așteptam, deși nu neapărat conform planului. Biblioteca umană, Once Upon a Human cum am denumit evenimentul, a fost foarte pe sufletul meu. Deși inițial plănuisem ca fiecare carte umană să stea la o masă ca apoi să fie citită de cititorii curioși, ei bine ne-am strâns mai mulți la aceeași masă și am discutat câte în lună și în soare. Poate că nu a fost totul așa cum ar fi trebuit, dar cu siguranță ne-am simțit bine. Pentru mine a fost excelent să văd cum putem sta la aceeași masă: germancă, austriac, daneză, letonă, olandez, româncă, australian. Pentru că am ales asta! Întotdeauna mă voi simți atât de bine atunci când nații diferite cu istorii încurcate pot sta la masă, zicând glume.

Trecând mai departe, a fost prima dată când am sărbătorit Halloween-ul. Nu vreau să vorbesc despre evenimentul din România care m-a șocat. Cuvinte s-au spus destule, e rândul faptelor să grăiască. Am sărbătorit Halloween-ul, care acum 5 ani nici nu era menționat în Reykjavik (poate exagerez). M-am costumat în clișeu: adică vampiriță (deși albul feței mă asemăna mai mult cu un mim). Dar am investit în așa-zisul costum, ceva de necrezut. Per total a fost amuzant și distractiv să îmi văd colegii (pentru că a fost o petrecere a firmei) fiecare cu ce imaginație a venit.

Și în sfârșit am ajuns la cel mai important moment al zilei de ieri (deși cu ușurință pot spune că e unul dintre cele mai bune momente de când am venit aici): snorkeling. Totul a fost incredibil. De la echipa prietenoasă și de încredere, la costumul gen Iron Man (în care chiar m-am simțit ca o eroină), de la priveliștea încântătoare în apă de 20-30 de metri la cacaua cu fursecurile primite la sfârșit. Senzația de relaxare totală în timp ce privești în adâncul mării este ceva ce îmi va rămâne întipărit în suflet pentru mult timp. Apa a fost de 3 grade și deși cumva am luat apă pe sub costum (nu am idee ce am făcut greșit), turul a meritat pe deplin.

IMG_0183

Comentezi?

