Pauză emoționantă

Standard

Un mic răgaz de la povești. Trebuie să țin pasul cu ce se întâmplă pe aici. Dar până atunci simt nevoia să îmi las gândurile purtate de literele de pe tastatură și să… scriu.

În ultima vreme am observat că de fiecare dată când mi se întâmplă ceva incredibil mă întristez. Nu știu ce s-a întâmplat de orice fărâmă de bucurie mă întristează. Știu doar că în momentul acela tot la ce mă pot gândi este că nu înțeleg ce am făcut să merit acel moment. (când momentul trece și devin înapoi rațională am jdemii de răspunsuri, doar că atunci totul pare mult mai real decât sunt pregătită să acumulez).

Ei bine cam așa ceva sunt de când am ajuns aici. Pe lângă oboseala care m-a cam încurcat. Mă tot uit în jurul meu și mi se pare că nu este real. Oamenii sunt atât de cumsecade, totul e curat în jur, aerul e proaspăt iar soarele, deși jucăuș, nu îmi mai arde pielea. Casele sunt drăguțe, deși credeam că sunt mult mai colorate, marea e atât de calmă iar vântul îmi împrospătează viața de fiecare dată când ies pe ușă.

Cred că frica vine de la faptul că pentru prima dată în viață am primit exact ceea ce mi-am dorit deși părea aproape imposibil. Sau așa se simte. Îmi e frică să nu stric ceva din visul ăsta devenit realitate. Sau îmi e teamă că poate am așteptări prea mari. Sau lumea crede în mine și mi-e frică să nu dezamăgesc. Nu am fost niciodată așa și de aceea nu știu cum să trec peste asta altfel decât luând fiecare zi așa cum vine. Poate de asta nu par atât de entuziasmată, poate de asta par tăcută, poate de aia par distantă. Nu pot să fac nimic altceva decât să dau tot ce am mai bun oricât de epuizată aș deveni.

Azi încep lucrul la modul serios și deci începe greul. Pas cu pas..

La urmă vă las cu piesa lui Whitney Houston cântată de una dintre câștigătoarele The Voice USA. Pentru că simt că îmi cântă starea de acum.

Comentezi?

