Primele impresii

Standard

… la cald (sau mai bine zis la răcoare).

Într-adevăr citisem despre asta, dar e foarte ciudat să vezi cum nu există deloc copaci în afara orașelor. Inițial nici nu-mi dădusem seama ce lipsea.

Mereu mă voi minuna când șoferul autocarului se ocupă de plasarea bagajului în locul amenajat pentru asta. Am mers prea mult cu autocarele la noi, cred.

Până acum am prins o vreme excelentă, deși azi-noapte bătea un vânt văr cu crivățul. Nu știu cum voi face să mă împrietenesc cu vântul, va fi nevoie.. aia e clar.

Poate că sunt ignorantă… dar n-am știut că poți recicla totul în 7 părți. Chiar trebuie să îmi folosesc creierul când arunc ceva la gunoi (în casă).

N-am știut că Reykjavik-ul are dealuri (sau e plasat pe dealuri). O să fie interesant cu bicicleta (că pe jos deja mi-am dat suflul urcând).

Mi se pare foarte fain că există păpădii aici (cum la noi se găsesc primăvara), dar am văzut și alte flori ce se găsesc și în România. Să mă bucur de ele cât încă mai e vară.

Cam atât momentan. Probabil că va urma povestea despre drumul până aici.

Comentezi?

