Pregătiri pre-islandice

Standard

Mă mut în Reykjavik, Islanda pentru vreo 7-8 luni de zile. Asta așa ca să o scot din sistem. Cu ce scop? Cu cine? De ce acolo? Ce voi face? De când? Până când? … sunt toate întrebări la care voi răspunde mai târziu.

Mai întâi vor fi mici pre-provocări pe care va trebui să le rezolz în următoarele săptămâni. Că așa îmi place mie, probabil.

De azi sunt pe modul făcut bagaje (ca norocul că am prietene care mă ajută că de nu îmi venea clar să mușc din pereți de nervi). Miercuri mă voi muta cu toate bagajele din Cluj. Urmând ca de joi să fiu tot pe drumuri.

Prima oprire Sibiu/Mîrșa. De unde voi pleca probabil marți, în Brăila. Ca apoi duminică-luni să ajung în București pentru o zi, marți va trebui să ajung înapoi în Dej. Miercuri în Cluj, iar în 30 iulie, joi îmi iau zborul în Reykjavik via Londra. Unde voi sta o noapte în aeroport. Vineri dimineață pe la ora locală 9 voi ajunge la destinaţie.

Sunt entuziasmată şi un pic speriată sau nu ştiu. Iar mă rup de tot şi toate şi mă duc în necunoscut, unde, din nou, nu cunosc pe nimeni. Lucrul ăsta mă entuziasmează enorm, dar mă sperie că nu îmi pot imagina ce gen de provocări voi avea acolo (altele decât noaptea lungă din timpul iernii).

Dar cu siguranţă voi scrie mai mult pe blog, poate voi reuşi să şi filmez câteva lucruri. Oricum toate la timpul lor, până una alta mă întorc la făcut bagaje.

Comentezi?

