Cică mai știu să scriu

Standard

… și uite așa e timpul să (îmi) reînviu pofta de scris. Am lenevit, aia e clar. Sau m-am ascuns după cuvintele altora, nu ale mele. Sau nu am simțit că am ce scrie. Hmmm, de fapt mint.

De când nu am mai scris am fost la încă un concert Anathema (tot în Budapesta, concert aniversar), am fost la un concert jazz minunat, am fost în Londra pentru cinci nopți, am trecut printr-un nou TIFF (cu provocări diferite), am fost pentru prima dată la Electric Castle. Și cu toate astea deși aveam în gând să scriu măcar câteva cuvinte, de fiecare dată nu m-am putut aduna să chiar aștern litere pe… ecranul prea alb. *ajustez luminozitatea în timp ce scriu*

Dar ceva s-a schimbat din nou.. așa că în curând voi scrie din nou. De data asta mai constant. Sper să am timp și răbdare… care să mă țină cât mai mult, nu doar entuziasmul de început. Deci, va urma! (that’s a promise)

Comentezi?

