Români vs. unguri

Standard

Întâmplarea face că eram ieri într-un autobuz cu direcția mall. Când am intrat am văzut un abțibild pe unul dintre geamuri cu un citat scris în maghiară.
Eram curioasă ce însemna, dar fiind destul de lung mi-a fost greu să îl notez. Autobuzul era aglomerat așa că să fac poză nici nu se punea problema.

La penultima stație, după ce coborâseră destui, au urcat un tip și o tipă. Ea s-a așezat, el a început tacticos să dezlipească acel înscris. Timp de câteva minute s-a tot chinuit ca în sfârșit să reușească, lăsând niște urme urâte pe geam. Nimeni nu zicea nimic. Câțiva îl priveau zâmbind, alții îl ignorau.

Ceea ce nu pot înțelege deloc este ce crede el că a rezolvat cu asta. O să plece toți ungurii din Cluj? Se simte mai bine? De fapt de unde până unde apucăturile astea? Și bineînțeles mi-ar fi plăcut să știu dacă el a înțeles citatul sau doar existența unor cuvinte ale unei limbi diferite de cea oficială l-au scos din sărite.

Am filmat câteva secunde momentul, dacă nu mi s-ar fi blocat telefonul blestemat poate că aș fi reușit să filmez mai mult.

l.e. Din păcate nu pot să inserez filmulețul pe blog.

Comentezi?

