Pentru Moș Crăciun

Standard

Totul a început din liceu… când de Crăciun îmi doream mereu lucru intangibile: cum ar fi sănătate celor din jur, fericire, o familie care să se înțeleagă și tot așa. Iar de cele mai  multe ori nu le-am primit.

Așa că, ajunsă la facultate, am decis ca în fiecare an să îi cer lui Moș Crăciun ceva mai realistic. De atunci fac liste, așa că anul ăsta a venit rândul unei alte liste. Atâta tot că deja mi-am primit vreo patru cadouri în avans și deci deja am tăiat de pe listă anumite lucruri. Oricum cadourile cele mai minunate pe care le-am primit au fost de fapt toate posibilitățile pe care le-am avut de a călători, anul acesta am fost în 5 țări diferite.

Prin urmare, cam asta mi-aș (mai) dori anul ăsta de Crăciun.. pentru că un lucru e clar: am fost de cumințenie de nu e adevărat! În cea mai mare parte a anului, zic și eu. 🙂

Comentezi?

