Dubai – experiența continuă

Standard

Am revenit cu poveștile despre Dubai Mall și împrejurimi.

Aici totul e gândit, și, deci construit, să petreci cât mai puțin timp afară, deci poți lua metroul până direct în mall, iar mall-urile… (sau cel puțin Dubai Mall – numai pe acesta l-am văzut momentan) sunt făcute să poți face de toate în interior. Sunt ca niște mici orașe. Am văzut un acvariu imens în care se aflau diferiți pești, printre care și doi rechini. Prima oară când am văzut un rechin în viața mea.. au fost de fapt doi. Și pisici de mare ce sunt foarte elegante. Nu am intrat, dar aveau și un crocodil imens pe care îl poți vedea. Au un patinoar unde ar părea că se joacă hockey, când am trecut noi pe acolo se curăța gheața (sau ce i se face). Ah, și nu putea lipsi (?!) un dinozaur de nu știu câți zeci de metri sau mai bine zis, scheletul său. Cu ocazia asta am aflat că nu mai am fobia de lucruri imense.

Apropo de lucruri imense, reacția gazdei mele când m-a văzut a fost că parcă sunt mai mică de acum doi ani. Nope, doar că totul e imens în Dubai și îți cam pierzi noțiunea de mărime. Îmi place să cred. 😀

Apoi a urmat să ieșim din mall și să ne ducem să vedem spectacolul de lumini și muzică a fântânilor arteziene din fața mall-ului și a clădirii Burj Khalifa. Care clădire este mai mult decât impresionantă. Oricât de clișeic va suna, chiar pare că atinge stelele. Revenim la Dubai Fountain, care din jumătate în jumătate de oră are câte un spectacol de 3-4 minute. Dar trei minute incredibile. Am asistat în acea seară la trei spectacole, primul cu o piesă romantică, foarte liniștită. Chiar aveam impresia că lumina și apa dansează pe muzica ce se auzea, păreau a fi un cuplu ce acum începe să se cunoască. Când explozia de lumini anunța sfârșitul, mi-au dat lacrimile. Și nu pentru că a fost prea impresionant, ci pentru că în momente ca astea îmi dau seama cât de norocoasă sunt să pot trăi așa ceva. Am văzut show-ul respectiv în diverse filmulețe pe YouTube și nici prin cap nu mi-ar fi trecut atunci că le voi putea trăi în persoană.

Am fost să ne mai plimbăm un pic, am văzut un fel de curte interioară cu palmieri și un micuț lac încojurat de lumini. Apoi am ajuns cu două minute înainte să înceapă cel de-al doilea show. A fost mai alert, mai rapid, mai plin de lumini puternice. Ne-am mai plimbat din nou, până a venit momentul celui de-al treilea show. Acesta a început cu câteva acorduri la pian, deja iar aveam lacrimi în ochi. Și apoi a urmat muzică mai.. tradițională. Superb din nou show-ul. Momentele care mă lasă fără cuvinte, sunt momentele cele mai speciale din viața mea. Pentru că da, vorbesc mult și mai tot timpul. Dar când nu am nimic de zis înseamnă că totul este mai mult decât impresionant.

Am luat-o ușor spre casă, timp în care am aflat că toate scumpeturile de mașini arată atât de bine (zici că strălucesc cât sunt de curate) pentru că este obligatoriu prin lege să îți cureți mașina. Adevărul este că atunci când vezi Lamborghini după alte mărci, pe care nici măcar nu le rescunosc, te aștepți ca fiecare mașină să fie curată.

Urmează povești dintr-un parc de amuzament și Veneția de Dubai… sau cum s-o fi numind. 😀

Comentezi?

