Simplitate prin fericire

Standard

Imaginează-ți cum ar fi să te trezești zilnic în același pat lângă cineva pe care detești. Înfiorător, dar poți schimba asta cu puțin curaj. Acum imaginează-ți că te trezești în fiecare dimineață într-un loc pe care îl detești. Coșmar de-a dreptul! Și asta poate fi schimbat, dar curajul necesar este de o mulțime de ori mai mare.

Astăzi mi-e bine. Deși mai am o mulțime de lucruri până îmi voi aranja toate în căsuță și până voi intra într-o rutină care să mă țină măcar pe linia de plutire, totuși azi mă simt excelent. Da, azi mi-e bine pentru simplul fapt că sunt într-un loc pe care îl îndrăgesc. Iar acest lucru îmi ia un mare stres de pe suflet și mă face să zâmbesc de fiecare dată când ies din casă.

Inițial am vrut să scriu altceva astăzi, dar m-am răzgândit (ce altceva e nou?).  Așa că de încheiere una piesă care mă cam obsedează în ultima vreme:

 

Comentezi?

