Once upon a time…

Standard

hate.

Răscolind blogul am găsit câteva postări tare vechi, dar la fel de actuale. Și mi-am zis că poate ar fi timpul să continui lista cu lucrurile care mă enervează în ultima vreme tot mai mult.

Nu știu ce alte exemple mai avem nevoie, pentru mine  e tot mai clar că ne tragem din maimuțe. Altfel nu înțeleg cum s-ar putea explica comportamentul ăsta de copiere pe care îl au exagerat de mulți?! Mă enervează moda frezelor! Dacă s-ar fi dat o lege internațională ca toată lumea să fie rasă într-o parte a capului, iar restul să îl aibă lung ar fi fost ditamai scandalul. Dar așa, că e trendy, numai capete rase. Bine și la fel a fost cu freza bob sau asimetrică.

 

Ah, iar la tipi mă enervează samuraii-wanna-be. Sunt peste tot… tot ce văd când mă uit la ei este că sunt foarte indeciși cu ale lor codițe, dar în rest rași.

Nu mă enervează isteria creată în jurul găleții cu gheață, nu mă disperă faptul că mereu se intră în aceeași ceartă (pro și contra). Ideea de marketing it’s a win-win situation. Vedetele își fac publicitate cu… găleata, iar cauza pare că primește donații care le lipseau. Acum nu intru în detalii dacă banii aceia chiar ajung unde trebuie sau nu, aici e o altă discuție.. dar internetule dragă, ai putea fi mai puțin repetativ de atât?! Tot la a doua provocare văzută titlul era „Go home everyone. This guy won the ice bucket challenge” sau „You don’t need to see any other ice bucket challenge after you’ve seen this one”. Pentru că să scrii trei rânduri și să arăți un clip de câteva secunde îți poate aduce sute de mi de vizualizări. Duse au fost vremurile când mass-media încerca să educe publicul. Acum e calea sigură înspre îndobitocire. Mai jos e provocarea mea preferată dintre toate pe care le-am văzut.

Și dacă tot am ajuns la cuvinte care se repetă, ce o fi cu limbajul ăsta de lemn și de ce tot mai mulți vorbesc greșit dinadins, într-un mod de îți zguduie urechile?!?!  (cum ar fi „internetz”, „i has/haz to”). Nu mi se pare amuzant și nici folositor.

P.S. Voi continua lista altă dată, dar curând.

Comentezi?

