București. End scene. [1]

Standard

Joi am încheiat o altă etapă din viața mea. M-am remutat în Cluj unde voi încerca să prind rădăcini… one way or another. Dar până săptămâna viitoare când presimt câteva postări despre ce înseamnă să mă (re)mut singură, m-am gândit să alunecăm un  pic printre momentele petrecute în București timp de nouă luni de zile… (via facebook)

18 October 2013
Micile victorii ale vieții: când reușești să mergi în direcția bună cu metroul și să ieși pe unde iți doreai.

20 October 2013
It’s so easy to judge people by their groceries.

21 October 2013
”Firma se ocupă cu, comerțul online”.
Cum să-ți vină să îți depui cv-ul la așa ceva?!

21 October 2013
”Cumpără-ți ce vrei că îți dau banii înapoi. Dar nu un iaht.” — feeling amused by my mom.

23 October 2013
E amuzant să dai șah mat. Mai ales când nu joci șah.

25 October 2013
Îţi poţi da seama ce vrei în viaţă de la lucrurile care te entuziasmează. Chiar dacă ţi-e numai gândul la ele.

26 October 2013
Starting things on Saturday. Because this is who I am at the moment. — feeling excited.

27 October 2013
Fucking summer… Where are the good old COLD October days?

28 October 2013
I’m starting to be one of *those* people from subway.

1 December 2013
– Nu ştiu ce am aici, pe mână. Sunt murdară sau sunt vânătă?
– Eşti o vânătă murdară.

3 December 2013
Today started yesterday. — feeling great.

4 December 2013
Ce ciudat mi se pare să văd numai oameni triști dimineața în autobuz.. când eu sunt toată un zâmbet că mi s-a terminat ziua de lucru.

10 December 2013
Sa spui că bei Cola cu paiul ca să iți protejezi dantura e ca și cum ai spune că fumezi țigară electronică sa iți protejezi plămânii.

11 December 2013
Coming back home from night shift, 1.3 lei. Eating breakfast, 6 lei. Spending one hour to clean the kitchen, priceless. For anything else, there’s Mastercard.

13 December 2013
Deci da, locuiesc în orașul în care vatmanul poate să opreasca tramvaiul pentru 3 minute în stație să coboare să-și ia covrigi.

13 December 2013
Fucking winter… it’s snowing in Cairo and not in Bucharest?! — feeling pissed off.

16 December 2013 via Twitter

Some days you just woke up with some lemons at your feet.

18 December 2013
I have no idea why when I listen to classic music I find myself thinking about horror movies.. (or moves?!).

18 December 2013
Came home from work, had breakfast, cleaned my room, made some Christmas crafting, watched one episode of The Mentalist. Time to sleep now. Tomorrow(today) will be a loooooooooong day.

19 December 2013
După trei ceaiuri negre băute pe tura de noapte, e timpul pt. cele 9 ore de drum până la destinaâție. Încă un ceai și pot împinge autobuzul.

19 December 2013
În Alba Iulia autocarul ni s-a umplut de cadeți. Am stat 10 minute în plus în stație ca să iși aranjeze bagajele. Sunt trează de 22 de ore, coafura rezistă!

19 December 2013
Oare e ceață în Cluj sau vad eu înceașoșat? Trează de 24 de ore, în mai puțin de 2 ore ajung la destinație. Vreau să dorm vreo 10 kilograme.

20 December 2013
Dacă nu vine zăpada la mine, am venit eu la zăpadă. A niiiiiiiiins. Oare trezesc vecinii de la țopăieli?

30 December 2013
24-hours-no-sleep is my new hobby. And then trying to catch up…with the sleep.

– Să vă ajut?
– Nu mersi, mă descurc.
– Nu cred că vă descurcați, zise el punând mâna pe geamantanul mult prea greu.
– Uhmm, bine atunci ajută-mă… dacă nu crezi… Era deja în fața liftului.
Și uite așa doi șmecherași m-au ajutat cu cele doua bagaje exagerat de grele. Aparențele înșală.

31 December 2013
Cine e la 7 dimineata la Auchan azi? Pensionarii si cu mine.

2 răspunsuri »

  1. “Îţi poţi da seama ce vrei în viaţă de la lucrurile care te entuziasmează. Chiar dacă ţi-e numai gândul la ele”.
    Entuziasmul e primul lucru care moare în noi;apoi simţi că nu ţi-a prea rămas mai nimic de murit.

  2. Cam trist ce spui tu. Nu cred că entuziasmul poate muri, eventual își schimbă forma… sau e mai dificil de găsit. Și totuși sunt de părere că nimic nu poate muri definitiv în noi… atâta timp cât corpul mai trăiește.

Comentezi?

