Nimicul zilei [28]

Standard
Me, I’m dishonest, and you can always trust a dishonest man to be dishonest. Honestly, it’s the honest ones you have to watch out for. Johnny Depp

Fac ce fac și tot la sinceritate-minciună mă întorc. Mă fascinează în continuare bucățelele de adevăr ciopârțite sau umbrele minciunilor otrăvitoare. Mă simt fermecată de ușurința cu care alții mint, așa cum mă va seduce mereu adevărul spus fără regrete. Citatul de mai sus cred că este un sfat foarte bun. Deși mereu va exista o mică parte din mine care speră ca înșelătorul să devină sincer, în aceeași măsură știu că unei amăgiri nu pot să îi atribui altceva decât ipocrizia.

Plus, îmi place Johnny Depp prea mult ca să nu îl citez. 😆

Comentezi?

