Pentru că poți

Standard

… să faci diferența, să fii mai bun!

Acum câțiva ani am fost ajutată de o prietenă și de cel ce avea să devină cel mai adevărat prieten al meu. Eram într-o situație destul de dificilă și, cu multă încredere, m-au acceptat în casa lor pentru două luni de zile. Acele două luni de zile care m-au schimbat și care m-au făcut să văd total diferit viața. Înainte de Crăciun, el mi-a scris o scrisoare în care m-a rugat ca în preajma Crăciunului (pentru că știa cât de mult iubesc această perioadă) să fac un gest de dărnicie, oricui (unui prieten, unui necunoscut).. fără să aștept nimic în schimb, doar să facă la fel la rândul său. Poate așa vom deveni mai buni în general. Lucru pe care l-am încercat mai mult sau puțin în perioada respectivă. Cred că sunt mulți care au văzut filmul Pay It Forward. Este unul dintre acele filme care sunt mai mult decât motivante.

Prin urmare am hotărât ca în această lună să fac un bine. Îmi strânsesem câțiva bani ca să îmi cumpăr măcar un joc pentru reducerile de pe Steam de sărbători, dar renunț la el cu cea mai mare plăcere să știu că i-am făcut viața un pic mai bună. Am scris și spus la viața mea că mi-e mai milă de animale decât de oameni pentru că cei din urmă au mereu de ales. Îmi dau seama acum că nu e chiar așa.

Dacă vă simțiți cumva ispitiți, vă dau câteva idei mai de departe sau mai de aproape. Evident că o simplă căutare pe internet vă poate aduce milioane de cazuri ce au nevoie de ajutor. Iar ajutorul nu trebuie să fie neapărat bani, pot fi direct produse sau chiar să îți aloci timp pentru acte de binefacere.

România – Donează sânge!

Habitat pentru umanitateDonează!

Crucea Roșie – Banca pentru alimente (donații).

Crucea Roșie – Apel umanitar pentru Filipine

Greenpeace Romania – Donează

Africa – Kenya (următorul proiect va fi acolo în puțin peste o lună)

Pentru mai multe detalii: Water is Life.

Haiti – Give a stove for Christmas

Give a Stove this Christmas – The Adventure Project Campaign on Vimeo from The Adventure Project on Vimeo.

Prin urmare, fă un act de de caritate luna asta. Cu siguranță poți renunța la un ceva pentru a-i face cuiva viața mai ușoară. De ce să faci asta? Cu toții ne plângem că lumea asta e tot mai meschină, rea, violentă. O mică schimbare poate schimba ceva, poți aduce un zâmbet cuiva, poți salva o viață. Vrei să trăiești într-o lume mai bună, fii tu lumea mai bună!

Comentezi?

