Ești Moș Crăciun?

Standard

Citește mai departe. Anul trecut ți-am cerut două lucruri care mi-ar fi făcut viața mult mai fericită și ușoară în Tunisia. Am primit numai unul dintre ele, dar a fost unul dintre cele mai superbe Crăciunuri trăite departe de familie pentru care voi fi mereu recunoscătoare. Prin urmare am făcut din nou o listă cu lucruri materiale pentru Moș Crăciun.

Dar mi-aș dori mai mult de atât. Mi-a fost greu anul trecut fără iarna și zăpada cu care eram obișnuită, sper să înceapă să ningă cât de curând. Am nevoie de energia pozitivă ce mi-a lipsit atât de mult. Aș mai vrea Moșule, să arunci un ochi și în jurul meu, să faci mici minuni pentru câteva persoane pe care le am în suflet.

Anul acesta mi-am propus să am un Crăciun cât mai eco posibil.. așa că sper să am destul timp să duc totul până la capăt. Voi scrie mai multe despre asta când va fi totul gata. Până acum pot spune doar că bradul meu de Crăciun va fi făcut din cofrage de ouă. Sunt deschisă la sugestii dacă mai există amatori printre voi (sau dacă cineva are timp să interacționeze cu blogul meu 😛 ).

2 răspunsuri »

Comentezi?

