I wish…

Standard

.. I can fly. I’m joking. Or maybe not.

E din nou acea perioadă a anului în care îmi propun lucruri pe care vreau să le împlinesc în anul ce vine și mai ales să trag o concluzie anului ce e pe cale să se încheie.

A fost un an mai mult decât nebun. Cu decizii surprinzătoare (am stat două luni în plus în Tunisia, m-am mutat în București), cu multe filme văzute (am participat la 6 festivaluri de film), cu obișnuitele respingeri (am ratat alte voluntariate sau internship-uri).. și cu infinitele mutări.  Prin urmare din lucrurile pe care mi le-am propus, am reușit să duc puține la capăt.

1. Am cam renunțat la ideea de internship, iar dacă trag bine de tot să întind domeniul… aș putea spune că lucrez în domeniu. Somehow.

2. Încă o dată, sunt tot fără carnet. Așa ceva! Cred că e al patrulea an consecutiv când îmi propun asta și nu reușesc să o duc la capăt.

3. Nu că mi-ar plăcea Bucureștiul… pentru că nu îmi place. Dar măcar pas cu pas începe să îmi fie tot mai bine. Departe de erorile dureroase.

Acestea fiind spuse, e momentul să purcedem la ce îmi doresc pentru anul viitor:

1. Musai să fac școala de șoferi anul ăsta. Și să am carnet. Și să am mașină. Și să fac turul Europei. Bine, exagerez… să ne oprim la a avea carnet de șofer. Momentan.

2. Să continui în a fi cât mai eco-friendly. Am început anul trecut… și vreau să continui tot mai mult. Mă tot gândesc să mă înscriu într-o asociație non-guvernamentală. Poate voi face asta anul care vine.

3. Să termin de scris ceea ce am început anul trecut. Chiar trebuie să reușesc să duc la final acest prim proiect.

4. Vreau să ajung în Danemarca la anul. Pentru câteva zile.. am rămas datoare cu o vizită acolo. La modul real am început să strâng bani pentru asta. Acum să vedem cum stăm cu timpul. Bani sau timp, niciodată amândouă. Asta sună ca un titlu de carte sau de film.

În zilele următoare voi scrie obișnuita scrisoare către Moș Crăciun. Deci mai treceți pe la noi.

Un răspuns »

  1. Pingback: Punct și de la capăt | Nimicuri sfâşiate prin cuvinte

Comentezi?

