Nimicul zilei [26]

Standard

I don’t want to judge
What’s in your heart
But if you’re not ready for love
How can you be ready for life?


Aș putea înlocui ”love” cu ”ce te face fericit” și astfel devine una dintre cele mai personale întrebări. Sau așa îmi pare. E dificil să găsești ce te face fericit, iar apoi să continui să faci asta fără teama de lucrurile la care ai putea renunța. Cred că lucrul care ar mai conta ar fi dacă ai găsi persoane pe care să le facă fericite același lucru. Astfel am ajuns la o întrebare care mă macină enorm: dacă ai muri mâine, ai muri fericit? Recunoc că am încă destul de multe așteptări de la viitor ca să pot renunța la ele sau să le fac mai prezente.

Mai jos, piesa de unde am luat citatul.

Comentezi?

