Mic succes personal

Standard

Și acum explicația.

În urmă cu o lună am decis să mă provoc prin a scrie pe blog. Provocarea propriu-zisă mi-a venit după ce am luat decizia, și anume să scriu zilnic timp de o lună. Am început cu stângul pentru că în ziua următoare nu am reușit să scriu, postul fiind după 12 noaptea. Prin urmare din 13 septembrie am scris zilnic pe blog. Da, de câteva ori am trișat pentru că articolele în sine erau doar comentarii la alte lucruri deja postate sau găsite de pe net. Dar am scris. Și mi-am „forțat” cuvintele pentru că doream să îmi creez o obișnuință ce îmi va fi de folos în planurile viitoare. Iar în al doilea rând pentru că simțeam nevoia să reușesc ceva, să îmi pun în minte un obiectiv simplu și clar pe care să îl duc la îndeplinire. Face bine la orgoliul personal, dacă vreți. Iar în al treilea rând, statisticile îmi arată o creștere semnificativă a celor ce îmi intră pe blog.

Weekendul acesta a fost unul mai mult decât ciudat, în care am mai descoperit un lucru despre mine. Îmi place să fac cercetare pe anumite subiecte. Un lucru pe care îl uitasem: mereu când aveam de făcut un proiect la școală mă fascinau atât de mult informațiile găsite încât timpul acordat proiectului propriu-zis era mult diminuat. Hmmm, oare un loc de muncă în cercetare de genul acesta există?

Revenind la succesul menționat mai sus, trebuie să mai menționez două lucruri: mi-am făcut un program, astfel încât voi scrie de cinci ori pe săptămână, fiecare zi având un soi de temă. Deci nu mă las, nu mă opresc aici.

Comentezi?

