Sport

Standard

Azi sport pentru că într-o vreme îmi păsa. Sau poate încă îmi mai pasă.

Urmăresc Formula 1 de mai bine de 10 ani de zile, dar anul acesta a fost foarte dificil să pot vedea cursele live. Ciudat este că mă mustrează conștiința când nu reușesc să văd o cursă sau, și mai rău, când uit de una. Am avut un program mai mult decât aiurea în ulitimele luni și nici streaming-ul online nu mai merge cum mergea, așa că tot ce fac e să citesc despre cursă.. și să mă bucur la fiecare victorie a lui Vettel. Sper să ia campionatul! Deci încă mă mai interesează formula 1, doar că nu am avut timp.

Dar mi-am dat seama că alte sporturi ”s-au retras” din interesele mele fără măcar să îmi dau seama. Snooker-ul, un alt sport pe care îl urmăream constant, a rămas doar la câteva minute pe an când nimeresc pe Eurosport în timp ce se joacă vreun meci. Nu mai recunosc jucătorii, am observat că s-a umplut de asiatici și cam atât.

Apoi putem trece la patinaj artistic și gimnastică. Încă mă mai farmecă mișcările sportivilor, dar din nou nu destul încât să urmăresc fiecare campionat. Poate suna aiurea dar urmăresc în continuare filmulețe pe youtube cu minunățiile din lumea patinajului artistic. Pentru că într-adevăr sunt câțiva care mă fac mereu să mi facă pielea găinii.

Atletism, urmăream mai ales în timpul Jocurilor Olimpicilor de Vară… am pierdut pasul și cu asta. Și dacă tot am amintit de Jocurile Olimpice, trebuie să spun și despre cele de iarnă. Aici nici măcar nu conta ce sport era.. mă uitam una într-una la orice: de la curling la sărituri cu schiurile, de la triatlon la alunecat pe sanie (sau care o fi numele oficial).

Și în cele din urmă ajungem la fotbal. Niciodată nu m-am considerat microbistă, dar urmăream cu mare atenție Campionatele Europene și cele Mondiale (aveam caietul cu notiție). Și trăiam la maxim meciurile echipei naționale (am impresia că ultima dată când am urmărit un meci cu echipa națională într-un astfel de campionat a fost când mi-am dat licența… în seara aceea).

Mă tot întreb dacă are legătură cu faptul că nu mă mai uit la televizor (deși Formula 1 și snooker mă uitam de mulți ani pe internet). Oare alții cum fac? Mai au timp să își urmărească sportul preferat? Sau răbdare?

Comentezi?

