TIFFuind trecutul

Standard

În ultimii ani am postat de fiecare dată câte un post despre TIFF. Începând cu 2010 m-am implicat tot mai mult. Anul acesta în schimb, nu am avut timp să scriu prea multe. Așa că m-am gândit că e timpul să mai descriu câteva întâmplări din lumea ”magică” a lumii de festival. Nu de alta, dar am lucrat la șase anul ăsta.. ar trebui să am ce scrie.

Totuși înainte de asta, m-am gândit să revăd unele lucruri pe care le-am scris de când a început distracția. Mi se pare foarte inocent entuziasmul cu care am scris după ce s-a terminat ediția din 2010. Ca un voluntar veritabil rămăsesem cu amintiri minunate, nici nu aveam să știu câte urmau să se întâmple în continuare și mai ales cum simplele decizii de atunci aveau să îmi schimbe viața.

În vara lui 2011 am trecut printr-o perioadă în care nu am scris, deci tot ce am este pregătirea de dinainte de festival. Dar încă îmi amintesc ediția de atunci. Eram proaspăt sosită din Istanbul (de fapt venisem mai repede cu o săptămână tocmai pentru festival) și trebuia să mă reacodomez cu oameni, locuri și.. lucruri de făcut. Și a fost o ediție de pomină cu puține filme văzute, dar cu lucruri noi învățate.

Apoi a fost anul trecut, ce a fost o ediție mai mult decât ciudată pentru mine. Din multe puncte de vedere. Dar și distractivă, plus fizic foarte obositoare. Dar evident că a meritat. Totul și orice. Tot anul trecut am început să merg la mai multe festivaluri, la urma cărora am simțit nevoia, mai în glumă, mai în serios, să trag niște concluzii.

Asta a fost până acum, mâine revin cu pățanii de anul ăsta.

Comentezi?

