Vise interpretate

Standard

Se făcea că eram într-o clădire părăsită și îmi căutam pisica. Apoi am observat două, dar nu ceea ce căutam eu. Începuseră să apară tot mai multe, așa că m-am îndreptat înspre ieșire dar veneau și mai multe. Am ieșit din clădire, dar am început să dau și de câini.. și toți veneau după mine, în timp ce eu mergeam cu spatele. Apoi am ajuns să fiu înconjurată de câini  și pisici și am închis ochii încercând să îmi iau zborul, dar m-am trezit.

Întotdeauna m-au fascinat visele, deși nu am citit cartea lui Freud. Totuși îmi place ocazional să mă amuz pe interpretările ce le pot găsi pe internet. Acum explicația:

PISICĂ. Cu ajutorul unui astfel de simbol, subconștientul ne previne că vom fi victima unui act de trădare sau perfidie, care poate avea urmări serioase. Normal, acest simbol ne previne de o primejdie pe plan afectiv, dăunătoare echilibrului nostru emoțional. Pisica aduce necazuri mai mult de ordin moral decât material.

CÂINE. Marchează o trăsătură de caracter care se poate dovedi favorabilă sau nefastă, potrivit situației. Visul reflectă gradul de atașament resimțit față de cineva sau față de o situație anumită. El arată statornicia sau perseverența cu care acționăm în unele domenii de activitate, și care poate deveni dăunătoare pentru noi înșine în cazul comiterii unor greșeli.

A fi urmărit de un câine agresiv și trist este un semn de singurătate, căci aparența contează prea mult pentru noi și de aici rezultă o stare depresivă. A vedea mai mulți câini pe stradă este un semn de ceartă, de cleveteală. (Vezi NUMERE – potrivit numărului de câini, acest vis poate fi norocos).

Prin urmare perseverez în dezechilibrul meu emoțional. Și urmează o ceartă, respectiv trădare. Noroc cu cifrele, care mă salvează.. dar nu îmi amintesc bine dacă au fost 4 sau 5 câini.

PATRU : Evocă viitorul vieții noastre. Indică realizarea, stabilitatea și mersul până la capăt în realizarea unui plan.

CINCI : Desemneazã gradul nostru de dialog sau de receptivitate. El arată echilibrul emisie-recepție, deschiderea în ambele sensuri. Este semnul vieții echilibrate, normale, fericite, și al plăcerilor legate de aceasta. Este cifra bărbatului.

Nu am niciun plan, deci pot spune că deja am ajuns la capăt… dar la numărul cinci deja o dăm în fetișuri. Și cum adică e cifra bărbatului? Sunt prea multe glume de făcut pe seama asta, așa că mai bine mă opresc aici.

Comentezi?

