Ce s-a schimbat?! 2009 – 2013 [2]

Standard

Continui lista minune:

33. Cifra preferată este 3. No sexual jokes intended.

34. Îmi plac jocurile pe calculator. Nu că-mi plac.. sunt dependentă!

35. Ador să am dreptate…

36. … dar nu suport să am mereu ultimul cuvânt.

37. Îmi plac detaliile şi le ţin minte de-a lungul anilor. Îmbătrânesc sau începe să mă lase memoria.

38. Obişnuiesc să inventez cuvinte.

39. Îmi place vinul roşu demi-dulce…  M-am schimbat pe vinul alb tot demi-dulce, dar nu spun nu la câte un shot de tequila.

40. …şi ciocolata amăruie. Oare speram să am admiratori de am precizat astea?!

41. Îmi plac bancurile seci.

42. Ceaiul îl beau fără zahăr.

43. Îmi place să gătesc…

44. … iar făcutul de prăjituri îl consider chiar relaxant. Am momente de casnică clasică.

45. Ştiu/fac/îmi place să fac goblen… Nu am mai făcut de un an.

46. … dar nu ştiu/nu îmi place să cos.

47. Îmi place şi merg pe jos [mult]. M-am mai lenevit, dar numai un pic.

48. Urăsc autobuzele şi taxiurile. [le folosesc numai când e musai] Clar!

49. Îmi place să călătoresc [chiar şi numai de dragul călătoriei]…

50. … dar detest să fac bagaje. Tot nu știu să fac bagaje!

51. În jur de 80% din ce ştiu despre viaţă am învăţat din „Tom şi Jerry”. Și sunt mândră de asta!

52. Cuvântul „chiţibuş” mă amuză…

53. … îmi place cum sună „handkerchief”.

54. Râd foarte uşor…

55. … dar mă şi enervez extrem de repede.

56. Iert foarte uşor…

57. … dar uit destul de greu.

58. Am tendinţa să despic firul în 16 [deşi în ultima vreme am reuşit să mă abţin]. A se citi: sunt femeie.

59. Mă ataşez foarte uşor de obiecte. și animale

60. Aş putea sta ore întregi într-o librărie.

61. Sunt timidă, dar mă tratez. Nici nu mai înțeleg sigur ce am vrut să spun cu asta.

62. I am a hug person, not a kiss person. [sună mai bine în engleză decât în română] Cred că voi scrie un articol întreg despre pupături, îmbrățișări, culturi diferite și spațiu personal.

Încă un pic şi e gata…

Comentezi?

