Ce s-a schimbat?! 2009 – 2013 [1]

Standard

Recitindu-mi blogul am dat de o listă cu 99 de lucruri despre mine. Așa că am zis să o corectez pe alocuri..

1. În ziua în care m-am născut a nins, deşi era primăvară.

2. Am locuit până acum în trei localităţi diferite şi am făcut liceul şi facultatea în altele două. Am locuit în alte trei țări, pe trei continente diferite.

3. În primii patru ani de şcoală am avut opt învăţătoare.

4. Am aflat într-un mod dureros că lăcomia nu e bună. [mai am cicatricea şi azi]

5. Primul curcubeu l-am văzut la vârsta de şapte ani şi e una dintre cele mai frumoase amintiri pe care o am.

6.Mai am un prenume, dar nu îmi place deloc [pentru că am fost obligată să îl folosesc în generală]. Drama Queen!

7. Îmi place să pescuiesc… N-am mai fost la pescuit de ani de zile… hmmm.

8. … dar nu îmi place să mănânc peşte. [mă mai loveşte pofta o dată la câteva luni]  Îmi place peștele, dar nu de orice fel.

9. Când eram în generală mi-am cumpărat din banii de alocaţie o undiţă.

10.Tot în acea perioadă am vrut să mă fac pe rând educatoare, învăţătoare, profesoară, patroană de magazin… apoi detectiv particular.

11. Ultima oară am fost la mare în mai 2004.  În martie 2013, în Tunisia.

12. Nu am ieşit niciodată din ţară.  Norvegia, Danemarca, Finlanda, Turcia, Tunisia + Italia/Ungaria, dar mai vreaaaaaau!

13. Nu am fumat niciodată…

14. … din acest motiv i-am văzut pe Anathema la Sibiu.

15. Nu fac pariuri numai dacă sunt convinsă că voi câştiga.

16. Detest să fiu trasă de limbă. Din acest motiv nu mi-aș face pierce în limbă.

17. Nu suport aroganţii. But I sure date them.

18. Nu îmi place culoarea mov, deşi am câteva articole de îmbrăcăminte mov.  Mi-a trecut.

19. Nu cred în horoscop, poate un pic în zodiac.

20. Nu ştiu/nu pot/nu vreau să merg pe tocuri. Tot nu sunt în stare!

21. Nu suport să mă dau cu ruj. Ocazional, mai merge.

22. Nu îmi usuc părul cu foenul.

23. Nu beau nimic din ce conţine cofeină. Dificil musafir.

24. Urăsc să fac cumpărături când e vorba de îmbrăcăminte sau încălţăminte. În continuare e un calvar.

25. Nu cred în destin.

26. Îmi e frică de moarte.

27. Nu am fost niciodată la Slujba de Înviere.

28. Urăsc violenţa.

29. Nu mai beau Coca-Cola de patru ani din 2004… [cu extrem de mici excepţii]

30. … nici sucuri acidulate. [dar asta nu mai ştiu de când]

31. Nu îmi place frişca. Corect!

32. Detest să mănânc singură.

[voi continua]

Comentezi?

