Cum treci podul?

Standard

Oare cât de ușor îți este ție să pășești pe poduri? Îți place să le savurezi oprindu-te la orice priveliște ți-ar arăta sau te grăbești mereu nevăzând nimic în jur? Sau poate ți-e teamă să îți pui amprenta pe ceva ce oricum nu e sigur, ceva ce desparte sau unește două lumi.

De multe ori m-am oprit pe poduri să mă las încântată de susurul apelor ce trec pe sub. Sunt locuri cheie în care îmi reîncarc starea de bine și în care orice întrebare pare mai ușor de suportat, iar răspunsurile se apropie mai mult de realitatea dorită.

Dar acum mi-e frică de poduri pentru că par un loc unde m-aș putea pierde, unde aș rămâne blocată ani întregi. Iar apa de sub ar însemna, de data asta, doar o imensă oglindă ce mi-ar arăta fiecare lucru pe care mă feresc să îl mai observ. Regretele și greșelile sunt reduse doar la scântei ce ard în razele de soare amenințător. Iar limpezimea răcoritoare este doar un sunet slab ce nu poate trezi nici măcar o muscă.

Și deci odată ajuns pe pod, ce faci? Aștepți? Fugi? Sari? Călător fiind, în viața ta dai de o sumedenie de poduri… dar ce faci cu ele? Poate precedentul să te învețe ceva despre cel care urmează? Și mai ales… cum faci să nu rămâi acolo prea mult timp?

Comentezi?

