Oare ce se mai întâmplă?

Standard

Am trecut printr-un TIFF Cluj ploios și oarecum posomorât că vremea rea îi fură dintre spectatori. Evident că am răcit și în continuare mă zbat să scap din ghearele unei viroze ce e posibil să nu mă lase să mă bucur cum ar trebui de TIFF Sibiu… care urmează!

Deci da, TIFF Sibiu și apoi un pic pe la TIFF Miercurea Ciuc… pentru că de anul ăsta filmele TIFFiste ajung și acolo.

Nu am făcut poze la TIFF Cluj, nu m-am distrat chiar atât de mult, dar am văzut niscaiva mai multe filme și oricum pentru mine e și va rămâne un lucru pozitiv ce face parte din viața mea în fiecare an. Oriunde aș fi!

Cam atât am avut de spus, ah și faptul că iar mi-am schimbat design-ul la blog. Când mă plictisesc fac o schimbare… de data asta îi venise rândul blogului.

Nu știu exact ce gânduri mai am cu blogul… nu de alta dar trage să moară de când facebook-ul e la putere. Poate îmi vin ceva idei mai bune.. până atunci încerc să îmi readuc pofta de scris. Pentru că asta e cel mai important: cu sau fără blog, cu sau fără facebook… eu trebuie să scriu.

Comentezi?

