Movie night

Standard

Cum spuneam am fost la film. Îmi doream să mă duc la un film într-un cinema de câteva săptămâni, dar bineînţeleg că nu s-a întâmplat asta. Am început să avem un fel de tradiţie cu restul colegilor de apartament aproape în fiecare seară ne uităm la un film. De asta m-am bucurat enorm când Malek mi-a propus să mergem să vedem un film 3D. După ce am dus o uşoară muncă de convingere fără succes ca şi restul colegilor de apartament să vină, am rămas singura care a vrut să meargă. Nu mă interesa ce film, nu îmi păsa că este dublat în franceză… voiam să văd un film în cinema. Partea amuzantă este că în urmă cu o oră vorbisem cu Rauf despre Final Destination şi i-am zis că nu mi-au plăcut filmele că sunt cam tâmpiţele. Ghici ciupercă?! La celălalt cinema rula fix filmul acela şi Malek a decis fără să mă întrebe să nu mergem acolo pentru că l-a văzut şi oricum nu îi place. Mare coincidenţă, faină treaba!

Când am ajuns acolo am încept să am dubii. De fapt ne îndreptam înspre un fel de apartament şi a trebuit să aşteptăm să vină alţii care închiriaseră deja sala. Până să ajungă ei, tipa de la recepţie ne-a întrebat ce vrem să vedem aşa că am avut de ales dintre acţiune, comedie sau horror. M-am uitat la Malek şi l-am întrebat ce crede că vreau şi imediat a ştiut să aleagă horror. Din păcate ceilalţi tipi au venit şi prin urmare decizia nu mai era a noastră. Aşa că în cele din urmă au hotărât să vedem Underworld 4. Am plătit, am primit ochelarii şi am mers într-o sală cu vreo 10-15 locuri şi un ecran uriaş. Arată ca o sală pentru filme 5D… Înainte de film, nu au fost alte trailere, ci… şi aici ironia m-a amuzat teribil… ci Wakka Wakka, it’s time for Africa sau cum se numeşte piesa Shakirei de la ultimul campionat mondial de fotbal. Dar am văzut-o în 3D. That’s a first.. and a last.

A început filmul care aşa cum spuneam era dublat în franceză. Mi-am amintit că am avut intenţia să văd trilogia dar am adormit la jumătatea primului film şi apoi am uitat. Acum am un motiv bun să mă uit la primele trei filme. Prin urmare ştiam un pic despre subiect. După vreo cincisprezece minute de când a început filmul, Malek mă întreabă dacă înţeleg ceva din film. I-am spus că nu înţeleg chiar tot, dar am prins ideea. 😆 În general mă enervează cei care fac comentarii idioate în timpul filmului, norocul meu că ceilalţi trei tipi care erau în spatele nostru vorbeau în arabă şi prin urmare nu am înţeles nimic. În sfârşit o parte pozitivă din faptul că nu înţeleg limba asta fără sens. Nu vreau să spun prea multe despre film pentru că nu m-a impresionat deloc. Nu am văzut efecte speciale de să mă dea pe spate, iar povestea în sine tinde să devină o fata morgana ce nu poate fi prinsă nicicum. Ce m-a mirat este că deşi totul era dublat în franceză numele personajului masculin principal, Michael, nu a fost schimbat în Michel.

Adevărul este că nici nu îmi amintesc când am văzut ultima dată un film 3D, iar asta m-a entuziasmat şi mai mult. Iar am părut ca un copil ce se bucură că e dus într-un parc de distracţii. Oricum per total a fost o zi de pomină. Urmează Anul Nou pe care îl vom petrece pe insula mea preferată, Kerkennah. De abia aştept!

Comentezi?

