Egoism

Standard

Uneori te uiţi la mine doar ca să te vezi pe tine în ochii mei. Alteori îmi priveşti doar zâmbetul care îţi mângâie orgoliul şi speranţa că tu mi-l împrumuţi. Uneori nici nu mă mai urmăreşti, îţi place să crezi că e de ajuns să îmi simţi prezenţa. Alteori sunetul râsului meu te încarcă numai cu energie pozitivă. De fapt, de fiecare dată te înşeli. Întotdeauna încruntările mele sunt micile tale bătălii câştigate. Tot ce îţi ofer sunt lucrurile pe care mi le iei fără să îmi dau seama. Surâsul, …

Alte texte proză arhi-scurtă.

2 răspunsuri »

Comentezi?

