Cine sunt?

Standard

– Nu eşti cumva Alina cu delfinii? mă întreabă o tipă zâmbindu-mi.

– Ba… da, spun eu răspunzându-i ezitând, dar tot cu un zâmbet.

Aşteptam o explicaţie, de unde mă ştie.. ce prieteni comuni avem. Dar ea s-a mulţumit cu răspunsul, nu voia să ştie altceva. Aşa că o întreb în continuare:

– Dar de unde.. mă ştii?

– Ai blog, nu?

– Da, spun eu şi mai surprinsă.

Aşa s-a încheiat conversaţia, amândouă zâmbind. Ea lămurită şi oarecum mândră că m-a recunoscut, eu super confuză. Cu cât mă gândesc mai mult cu atât cred că nu era vorba de mine, deşi cele două lucruri menţionate de ea mă definesc. Acum sunt curioasă să o cunosc pe cealaltă Alina dacă totuşi nu era vorba despre mine. Să mai precizez că eram într-un club şi lumina era mai mult decât slabă?

Comentezi?

