Umaniza-v-aş resursele!

Standard

Am învăţat să zâmbesc politicos. Am învăţat să privesc omul în ochi când îi strâng mâna cu fermitate. Am învăţat când să mă aşez pe scaun şi cum să stau aşezată. Am învăţat ce să fac cu mâinile, cum să îmi ţin gesticulaţia la minim şi cum să mă îmbrac. Rezist cu stoicism la întrebări tâmpite de genul „unde te vezi peste cinci ani?” deşi sunt convinsă că nimeni, niciodată nu poate avea garanţia zilei de mâine. Ştiu să ripostez la orice întorsătură care poate avea loc, ştiu să îmi recunosc defectele şi să ofer soluţii la ele. Ştiu să dau exemple concrete la întrebări vagi, ştiu să fac mici glume pentru a mai destinde atmosfera, ştiu să tac când mi se explică probleme şi ştiu ce întrebări să pun atunci când e necesar. Am învăţat că trebuie să ridici în slăvi locul unde vrei să te angajezi, dar în aceeaşi măsură să nu pari disperat, am învăţat că adevărul nu îşi are locul printre întrebările adresate, aşa cum ipocrizia e la ea acasă.

Nu mă interesează comedia unui interviu în care un HR-ist jonglează cu răbdarea mea, mă interesează un loc de muncă unde calităţile mele chiar pot fi puse în valoare. Oare cât timp mai pot rezista în ţara asta?

3 răspunsuri »

Comentezi?

