Am învățat…

Standard

Ziceam aici cum mi-am petrecut ultimul an. Acum concluziile:

Am învățat să fiu mult mai selectivă cu oamenii pe care îi las în viața mea.

Am învățat să las trecutul în urmă și să nu îi mai îngădui să îmi umbrească prezentul.

Am învățat că unii ochi pot minți surâzând.

Am învățat că încrederea este mai importantă decât orice promisiune.

Am învățat să mă feresc de ipocrizie.

Am învățat că unele bătălii nu le pot câștiga.

Am învățat să mă desprind.

Am învățat că mereu voi găsi motive să fiu dezamăgită, de asta e mai bine să mă concentrez pe lucrurile pozitive.

Am învățat că răzbunarea mă poate seca de energia de care aveam nevoie pentru a mă vindeca.

Am învățat că nu mă pot juca de-a iubirea.

Un răspuns »

  1. Pingback: Eu… într-un an « Nimicuri sfâşiate prin cuvinte

Comentezi?

