Cuvinte de nepronunțat IX

Standard

Mi-e frică. Mi-e frică să nu mă pierd din nou. Mi-e frică să nu mă rătăcesc prea departe pentru a mai putea ajunge. Mi-e frică să nu mă sufoc și mi-e frică să merg înainte. Mi-e frică de amintiri. Mi-e frică de ce aș putea deveni așa cum mi-e frică de eșec. Mi-e frică să mă redescopăr. Mi-e frică să pășesc altfel decât singură. Mi-e frică să privesc în alți ochi decât ai mei. Mi-e frică de zâmbete false. Mi-e frică de răceala liniștii. Mi-e frică de banalitatea cuvintelor. Mi-e frică de reușită. Mi-e frică de umbre și mi-e frică de îmbrățișări golașe. Îmi este frică. Cu toate astea simt nevoia să încerc.

2 răspunsuri »

  1. Toata viata trebuie sa luptam sa ne infrangem temerile. Luptam cu cel mai puternic adversar posibil, cel mai nenorocit si cel mai mizerabil. Omul. El sta la baza tuturor temerilor noastre, din cauza ca dam peste el la fiecare pas pe care incercam sa il facem. Nu are nici un interes sa ne educe in spiritul invingatorului !

Comentezi?

