Bucket list for next year…

Standard

… and also for Christmas.

l.e. Am primit „Vocile Răului” de John Saul și ceas de mână. Lista funcționează! 😀

Așa cum fac de câțiva ani încoace în decembrie trag o linie la ce mi-am dorit pe anul care se termină, ce am reușit să împlinesc și fac o nouă listă pentru anul care va urma.

Așa că voi începe cu anul ce stă să se încheie. Din micuța listă nu am reușit chiar tot…

1. Da, am trecut cu brio peste experiența din Turcia. Am luat toate examenele, deși unul îmi dăduse bătăi grave de cap.

2. În sfârșit am loc de muncă în orașul în care voiam și, deși în ultimele șase luni m-am mutat de cinci ori, într-un final am și locul unde să stau.

3. Nu mi-am terminat încă proiectul de master, dar îi dau bătaie cât și cum pot pentru că timpul îmi cam fuge de sub picioare.

4. Aici e mult mai complicat. Am aflat din nou că unele lucruri nu depind numai de mine și că și dacă ar fi așa uneori le pot scăpa de sub control. Din păcate acel ocean de minciuni m-a epuizat și am reunțat fără puteri să mai cred sau să mai încerc vreo săritură.

5. Am văzut un apus în mare și a fost minunat așa cum o să îmi amintesc cu cea mai mare desfătare de weekendul în care am fost și am văzut o cursă de Formula 1. 😀

Acestea fiind spuse să trecem la ce îmi doresc pe anul următor:

1. Tot ce ține de partea de școală să îmi reușesacă.

2. Să îmi găsesc un loc de muncă în domeniu într-un oraș care îmi place.

3. Să ajung în UK [în vizită].

4. Să iau lecții de dans. 😀

5. Să îmi iau carnetul de șofer și deci să mă înscriu la școala de șoferi.

6. Să mă pot desprinde de cei ce simt că mă trag în jos sau mai simplu spus să îmi permit să fiu fericită.

Și acum pentru Moș Crăciun care deja mi-a adus cel mai superb cadou, în cazul în care mai vrea să treacă pe la mine, îl ajut cu o listă.

7 răspunsuri »

  1. Ioi, de cand n-am mai vb cu tine… 😉
    Nu mai stiu daca pe anul asta ti-am raspuns la topicul cu lista, nu cred, dar ma revansez acum.
    Mai intai, eu as evita chestia cu „bucket”, as zice simplu „wish”.
    Si-acum sa revenim:
    1. Bafta!
    2. Bucuresti? 😀
    3. Si eu ar cam trebui sa fac asta. Daca vrei… 😉
    4. Nu cred ca-i prea complicat.
    5. Nici asta.
    6. Bafta iar!

  2. Mi-am dat seama ca-ti place, doar ca are conotatii destul de nepotrivite in cazul asta. Banuiesc ca ai vazut filmul – se refera la „a wish list before you kick the bucket”. De-aia ziceam… 😉

  3. Da, am văzut filmul și știu la ce se referă expresia.
    Și mai știu că îți place să mă contrazici doar de dragul discuției. 😉
    And by the way… you never know when you could hit the bucket.

  4. Pingback: Lista anului ce vine « Nimicuri sfâşiate prin cuvinte

Comentezi?

