Let the TIFF begin

Standard

Am rămas în urmă cu povestitul despre Istanbul.. aş mai avea de povestit despre o mini-excursie şi să mai adaug poze. Dar săptămânile astea nu mai am timp. De ce? Pentru că nu puteam sta deoparte şi m-am băgat din nou la TIFF. Festivalul împlineşte 10 ani şi se anunţă o ediţie de mare succes.

Dacă anul trecut am fost voluntar, anul acesta voi fi în staff. Voi face cam acelaşi lucru, adică lucrez la departamentul subtitrare ocupându-mă de partea tehnică. Numai eu ştiu cât de mult am aşteptat să înceapă festivalul, care va avea deschiderea oficială vinerea aceasta. Sper să mai am timp să scriu câte ceva să vă mai spun păţanii sau poate să dau câteva sugestii de filme.

Azi va avea loc prima întâlnire a departamentului nostru şi tot în seara asta, primul chef. Entuziasmul m-a pălit bine de tot… şi poate ne vedem la TIFF! 😉

Un răspuns »

  1. Pingback: TIFFuind trecutul | Nimicuri sfâşiate prin cuvinte

Comentezi?

