Cel mai important weekend

Standard

Am renunţat să mai scriu sezonul acesta despre Formula 1 pe blog pentru că, aşa cum am mai spus, nimeni nu era interesat de sportul acesta [sau cei interesaţi nu reuşeau să ajungă pe blogul meu]. Totuşi de data asta este musai să o menţionez. Weekendul acesta cursa va fi în Istanbul şi pentru prima data în viaţa mea voi fi în tribună şi voi vedea atât calificările cât şi cursa. Am avut un pic de emoţii cu biletele pentru că am crezut că nu le voi primi la timp, dar s-a rezolvat. Voi reveni cu poveşti pline de entuziasmul meu caracteristi.

2 răspunsuri »

  1. Vii tot aici cu completarile sau bagi articol separat?
    Cred ca esti in culmea fericirii, ai vazut pe viu cum ti-a triumfat idolul. 😛

Comentezi?

