Dori-mi-aş…

Standard

Probabil datorită faptului că nu prea m-am gândit la asta în ultima vreme sau din cauza faptului că timpul îmi este în continuare duşman sau poate chiar am ajuns iar în punctul în care nu ştiu ce îmi doresc, cert e că m-am decis cu greu care îmi sunt dorinţele pe anul următor. Am scris aici despre cele de anul trecut [pentru cei curioşi]. Acestea fiind scrise, să purcedem la mica listă:

1. Să mă întorc cu toate examenele luate din Turcia [asta însemnând să ajung şi să mă întorc cu bine de acolo].

2. Să îmi găsesc loc de muncă acceptabil [salariu+oraş]. Iar aici ar veni şi găsirea unui loc unde să stau.

3. Să îmi termin proiectul de master.

Iar lucrul pe care mi-l doresc cel mai mult este

4. Să mi se demonstreze că acel leap of  faith* nu este doar o iluzie şi că se poate răzbi printr-o mare de minciuni.

Apoi mai am alte două dorinţe mai mult sau mai puţin importante, pe care mi le doresc de multă vreme… şi care odată cu plecarea în Istanbul par a fi realizabile.

5. Să văd un apus în mare. Să ajung pe o pistă de Formula 1.

____________________

* I’m ready to jump

Un răspuns »

  1. Pingback: Bucket list for next year… « Nimicuri sfâşiate prin cuvinte

Comentezi?

