Fericirea vine din Bahrain

Standard

Abu Dhabi 14.11.2010 cursa F1

Ieri au fost calificările ce s-au terminat cu Vettel care chiar părea că a prins aripi. M-am bucurat enorm că a reuşea să plece primul din cursă, dar oricum eram stresată de Alonso care pleca de pe locul trei. De pe doi pleca Hamilton, de pe patru Button şi de abia pe cinci Webber.

M-am uitat tot pe site-ul acela din Argentina şi a fost tare amuzant că s-au luat unii de mine pentru că vorbesc în engleză şi adminul mi-a luat apărarea. Ba m-a mai şi făcut moderator pe chat să pot bana pe cine vreau. Nu a fost cazul, veţi afla curând de ce.

Revenim la cursă, care cursă… prima jumătate de ora am ratat-o. Sunt convinsă că cineva m-a blestemat să nu mă pot uita pe site, prin urmare după nervi că nu mi se încarcă pagina, nu îmi merge streamingul, nu îmi găseşte serverul şi alte alea, nervi ce aproape mă făceau să izbucnesc în plâns… m-am dus jos în hol şi l-am rugat pe portar să mute pe TVR1.* S-a uitat cam urât la mine, dar nu m-a interesat. Deci tot la românaşi am văzut cursa.

Am ratat startul, accidentul lui Schumacher cu Liuzzi şi abandonul acestora, apariţia maşinii de siguranţă, intrări la boxe şi ce s-a mai întâmplat în prima jumătate de oră. Nu-i nimic, bine măcar că am putut vedea rostul… că dacă nu reuşeam cred că faceam cinşpe crize de nervi.

Neamţul meu era pe prima poziţie, iar Alonso tocmai oprea la boxe. S-a poziţionat în spatele lui Petrov, care intrase la boxe când maşina de siguranţă era pe pistă. La fel a procedat şi Rosberg, lucru ce l-a costat scump pe Alonso care trebuia să termine pe locul 4 ca să poată câştiga. Din acest moment Petrov este un erou pentru mine. Nu l-a lăsat să treacă pe spaniol şi până la sfârşit l-a ţinut în spatele său. Pot spune că am încercat să îl tot cobesc pe Alonso, care nu o dată a ieşit în decor, în timp ce Petrov nu avea nicio treabă. Cam stresat spaniolul, nu prea am înţeles de ce. 😀 Dacă vă mai amintiţi momentul cu Glock de acum vreo două sezoane, tot din ultima cursă când i-a făcut loc lui Hamilton motiv pentru care cel din urmă a devenint campion. Ca să vedeţi diferenţă! Apropo de Glock… s-a prins blestemul de el pentru că spre sfârşitul cursei a abandonat. Spre sfârşit Alonso l-a cam mustrat pe rus pentru isprava sa, lucru ce nu mi s-a părut deloc frumos.

De menţionat este şi Webber care nu a făcut mare brânză. Ajuns în spatele lui Alonso, nu a reuşit [nici nu cred că a încercat] să îl depăşească. M-am bucurat şi pentru Kubica pentru că s-a păstrat destul de sus în clasament, terminând cursa pe locul cinci.

Cei de la McLaren se aflau pe podium, era normal ca Button să îl lase pe Hamilton să îl depăşească, dar nici nu am observat când au făcut rocada [oricum undeva prin ultimele cinci tururi]. Nimeni nu a acordat importanţă. Oricum Hamilton nu îl mai putea prinde pe Vettel, deci nu mai prea conta.

Că tot am adus vorba de Vettel… a făcut o cursă magnifică. A reuşit să se menţină primul deşi pierduse la un moment dat conducerea [nu ştiu că a fost la început], a jucat totul ca la carte şi a câştigat, devenind cel mai tânăr campion mondial, la numai 23 de ani. DAAAAAAAAAA! Am scris CAMPION MONDIAL! Sunt foarte fericită că a câştigat el. De multă vreme nu s-a mai întâmplat să câştige un favorit al meu [de pe vremea când Schumi era de neoprit]. În plus Red Bull a câştigat la constructori, iar Ferrari e numai pe locul 3. Să mai zic ceva de Alonso?! Hehehe!

E prea tare poza ca să nu o postez, evident că e luată de pe net:
Photobucket
Prin urmare clasamentul cursei de azi este cam aşa.

1 Sebastian Vettel [Red BUll]
2 Lewis Hamilton [McLaren]
3 Jenson Button [McLaren]
4 Nico Rosberg [Mercedes GP]
5 Robert Kubica [Renault]
6 Vitaly Petrov [Renault]
7 Fernando Alonso [Ferrari]
8 Mark Webber     [Red BUll]
9 Jaime Alguersuari [Toro Rosso]
10 Felipe Massa [Ferrari]
11 Nick Heidfeld [BMW]
12 Rubens Barrichello [Williams]
13 Adrian Sutil [Force India]
14 Kamui Kobayashi [BMW]
15 Sebastien Buemi [Toro Rosso]
16 Nico Hulkenberg [Williams]
17 Heikki Kovalainen [Lotus]
18 Lucas di Grassi [Virgin]
19 Bruno Senna [HRT]
20 Christian Klien [HRT]
21 Jarno Trulli [Lotus]
Ret Timo Glock [Virgin]
Ret Michael Schumacher [Mercedes GP] – Accident
Ret Vitantonio Liuzzi [Force India] – Accident

Iar clasamentul general stă cam aşa:

Piloţi:

1 Sebastian Vettel Red Bull 256
2 Fernando Alonso Ferrari 252
3 Mark Webber Red Bull 242
4 Lewis Hamilton McLaren 240
5 Jenson Button McLaren 214

Constructori:

1 Red Bull 498
2 McLaren 454
3 Ferrari 396
4 Mercedes GP 214
5 Renault 163

_____________

* locuiesc într-un cămin de fete şi era tare amuzant să văd pe care mai intrau sau ieşeau că se cam minunau de mine că mă uitam la F1

Comentezi?

