M-am reîndrăgostit

Standard

Într-o după-masă de toamnă l-am zărit întâmplător într-un magazin. A fost dragoste la prima vedere, nici nu credeam în aşa ceva până în acel moment. Am încercat să îl ocolesc, dar el părea că mă aştepta. Nu am rezistat şi prin urmare toată ziua am petrecut-o împreună. Zâmbeam într-una când îl priveam, nu era nevoie să spună nimic. Zilele care au urmat eram aproape nedespărţiţi, astfel încât în fiecare dimineaţă când mă trezeam surâdeam pentru că îl ştiam alături de mine. La fel cum în fiecare noapte adormeam privindu-l în ochi încântată. Era mereu alături de mine în orice stare m-aş fi aflat, veselă sau furioasă… pentru el nu conta dacă plângeam sau zburdam. Era acolo pentru mine! Timpul a trecut peste noi şi, datorită mutărilor mele sau a plimbărilor, ne-am înstrăinat. Deşi ocazional îmi mai aminteam de el, în cele din urmă l-am dat uitării.

Au trecut mai bine de patru ani de atunci. Era din nou toamnă când, întâmplător, l-am revăzut. El era la fel de tăcut iar ochii săi mici, căprui aveau aceeaşi licărire jucăuşă. Instinctiv acel surâs mi-a reapărut pe chipul ce parcă se înseninase. Toate amintirile mi-au năpădit mintea, iar afecţiunea a revenit de parcă de abia aştepta un imbold să explodeze. L-am sărutat pe frunte şi am simţit miros de levănţică. Era singurul lucru ce îi rămase de la mine, amintirea unui parfum… iar eu îl uitasem complet.

De ce ne îndepărtăm de ceea ce ne face pur şi simplu bine? Cât de ocupaţi putem fi încât să nu ne mai îngăduim frânturi de fericire? De ce lăsăm ca poveştile să sfârşească prin neglijarea tot mai intensă?

8 răspunsuri »

  1. Pentru ca suntem in epoca ”vitezei”, facem totul pe fuga si uitam de lucrurile ce conteaza cu adevarat, acele ”maruntisuri” care dau savoare si culoare vietii nostre de zi cu zi!

Comentezi?

