Nimicul zilei [14]

Standard

„Dacă mi-a lipsit ceva, am preferat totdeauna să îmi lipsească totul.” Viaţa pe un peron de Octavian Paler

M-am trezit cu citatul acesta în gând. Până acum îl percepeam ca pe o mare dovadă de curaj, dar acum îmi dau seama că, de fapt, este o laşitate. Este mult mai comod să îţi lipsească ceva [sau să renunţi la ceva] cu totul decât să supravieţuieşti unor raţii mici şi poate prea nesemnificative… oricum care nu îţi ajung. E dificil să găseşti balansul şi extrem de convenabil să trăieşti la extreme. Dar şi mai enervant e să supravieţuieşti deciziei [sau încercării] de a te detaşa… de orice/oricine.

… şi totuşi nu poate fi totul mereu doar alb şi negru, unele culori îşi fac simţită prezenţa când te aştepţi mai puţin. De exemplu „crem” sau „vermion”.* 😆

P.S. Ce am scris acum câteva luni rămâne încă valabil.

________

* am trecut recent prin două înâmplări amuzante legate de cele două culori, deşi la ultima nu garantez că aşa se scrie 😛

2 răspunsuri »

  1. Frumos spus. Daca decizi sa iti lipseasca doar o parte, atunci insamna compromis. Si compromisurile te pot ajuta sa supravietuiesti sau te scufunzi intr-o tristete inimaginabila altfel…

Comentezi?

