Muie Metalhead!

Standard

Update: nu am câştigat, se pare că trebuia să am mai multe articole ca să îmi cresc şansele de câştig.

De data asta pentru urare am şi o explicaţie [deşi nu cred că ar conta, nu-i aşa că v-am cucerit de la titlu?]

Bănuiesc că mai ţineţi mine jurnalul meu despre Tabăra Medievală de la Bistriţa. Ei bine, pentru că am primit câteva vorbe de bine m-am hotărât să particip la concursul de pe site-ul metalhead, cel cu Blue Air şi cu noua lor sculă de poate să scrie oricine un articol. Buuuun! Mi-am făcut cont şi l-am transcris. Totuşi în anumite locuri am simţit nevoia să îl editez. Evident că în momentul în care am dat postează mi-a dat o eroare, pierzând editarea. Le-am scris să îi întreb ce şi cum şi răspunsul a fost foarte lămuritor: erau conştienţi de eroare. OK, încă nu era nimic grav. Am încercat din nou peste câteva zile, l-am reeditat şi gata!

După alte câteva schimburi de mailuri în care începuse să mi se explice că trebuie să am ceva scris acolo să pot participa la concurs, răspunsul meu a fost destul de lămuritor.

Poate nu am inteles eu bine. Dar am folosit acea optiune, mi-a fost publicat pe site, am primit mail de confirmare, am trimis mail in care spun ca particip la concurs. Ce imi scapa?

Nu că ar scrie în regulament cât contează aprecierile de pe facebook, dar m-am gândit că nu ar strica să îl fac cunoscut. Astfel am reuşit să strâng 34 de like-uri. Buuuuuuun! Până aici încă totul era bine! Dar la un moment dat primesc un al n-lea mail în care sunt anunţată că  articolul este vizibil pe site. DAR avea alt link, fără nicio apreciere de pe facebook.

Prin urmare trimit mail din nou să cer explicaţii, iar răspunsul m-a făcut să fierb de mânie: se pare că se ia în calcul doar „linkul rescris”, neuitând să precizeze că i-ar lua 10 ore să îmi explice ce înseamnă acea rescriere.

Păi bine mă, cap de fier, dar de ce nu aţi zis de la început? Să fi ştiut că trebuie să aştept un link oficial. Ah… şi dacă tot vorbim de rescriere: dacă 10 ore i-ar lua să îmi explice… nu e de mirare de ce a durat zile până l-a chiar rescris. Oricine ai fi.. că nu te-ai semna ferească Satana!

Ah, să mai amintesc şi de faptul că am postat şi poze de la eveniment, dar nu le-am văzut nicăieri pe site?!

P.S. Aici puteţi să vedeţi linkul ăl bun.

2 răspunsuri »

  1. Luat din regulament:

    „Dupa ce ti-am activat articolul pe site vei primi mail cu link-ul ! Strange cat mai multe LIKE-uri pe el si ai si sanse si mai mari de castig ! Asa ca promoveaza-l si pe Facebook ! De asemenea, cu cat scrii mai bine si mai mult ai sanse mai mari de castig !

    Castigatorii vor fi cei care vor trimite cele mai originale raspunsuri.

    Jurizarea raspunsurilor si desemnarea castigatorilor va fi realizata de membrii Active Soft/ Blue Air.”

Comentezi?

