Dacă ai putea să…

Standard

…retrăieşti un moment din trecut, care ar fi acela? Sau mai bine spus când ar fi acela?

Ai alege să retrăieşti ceva ce la momentul respectiv l-ai crezut superb dar care s-a dovedit o minciună, doar pentru că atunci te-ai simţit bine?  Sau poate ai prefera să te întorci în copilărie presupunând că majoritatea momentelor plăcute le-ai petrecut în acea vreme? Sau te-ai întoarce într-o perioadă neplăcută pentru a-ţi aduce aminte că poate fi mai rău? De fapt ai profita sau ai lăsa trecutul să rămână trecut?

Iar când mă refer la a retrăi, mă refer la „simpla” idee de a nu putea schimba sau influenţa nimic.

7 răspunsuri »

  1. In liiceu m-as intoarce macar pentru o zi, sa ma adun cu colegii la o bere la Casa Blajeana 😉

  2. M-as intoarce doar cu conditia de a-mi aminti apoi lucrurile exact asa cum s-au intamplat, chiar daca n-as putea schimba nimic, pentru ca eu, cu timpul adaug senzatii care nu au fost, cuvinte care nu s-au zis, gesturi care nu s-au intamplat. Poate asa aflu si eu adevarul.

  3. M-as intoarce pe 3 Iulie 2006, cand plecam pentru prima data in turul de Vest al tarii. As retrai fiecare moment de atunci, cu bune si cu rele.

  4. Imi place ideea postului, e interesanta, dar in acelasi timp frustranta, caci nu as stii in ce moment sa ma intorc in timp :). Adica nu am trait prea multi ani, nu am foarte multe amintiri, dar fiorii celor bune s-au imbinat mereu cu fiorii celor rele, astfel ca nici nu cred ca am amintiri care sa poata fi clasificate drept pur fericite sau triste. Si probabil ca as fi atat de indecisa incat mi-as pierde ani pana sa aleg o amintire, deci as lasa-o balta si as ochi spre o farama de viitor, cu riscul de a fi dezamagita :P…

  5. Core: Nu pot sa nu ma intreb: atunci au fost mai multe momente placutye sau neplacute?
    Georgi: NU ai cum sa REtraiesti un moment din viitor, cel putin nu inca. 😛 Totusi indecizia ta imi este foarte cunoscuta… pentru ca la fel de greu mi-ar fi si mie. 🙂

Comentezi?

