Întrebări întrebăcioase [part 4]

Standard

Am revenit cu nişte nedumeriri ce mă cam macină de ceva vreme.

1. Mai există undeva cumva doar „ofertă”? Peste tot pe unde te uiţi e plin de super oferte, mega oferte sau oferte speciale.

2. De ce pe orice geam-uşă de second hand scrie că „am primit marfă”? Recunosc că am văzut unul unde scria că primesc marfă zilnic. Dar afişele „azi orice produs la 3 lei” şi sunt prăfuite de câtă vreme sunt lipite acolo mi se par cel puţin ridicole. Ce a ajuns şi strategia de marketing…

3. De ce tot mai multe formaţii sau tot mai mulţi solişti au o piesă numită „Everything”? De fapt încep să cred că nu eşti aprobat în societate dacă nu ai şi o piesă de genul acesta. [Exemple: Michael Buble, Avril Lavigne, Lifehouse, Alanis Morissette, Buckecherry etc. chiar şi Anathema].

4. De unde provine încurcătura asta a bărbaţilor de a nu şti care e rochia şi care e fusta? Ştiu că aş putea primi un răspuns de genul „pentru că nu îi interesează decât să o dea jos”, un argument valabil dar nesatisfăcător. Deci? 😀

5. De ce de vreo două luni văd minimum cinci gravide pe zi? O fi vreo reacţie la criză sau e un semn?

P.S. Pentru celelalte întrebări poţi intra aici sau aici sau aici.

13 răspunsuri »

  1. 1. mai exista magazine? mai exista galerii? NU! acum totul este fie super fie mol.
    2. pentru ca la sehasuri daca najungi cand se aduce marfa nu gasesti nimic misto. strategie pura de marketing.
    de aici in jos incep insa dilemele tale misto:

    3.pentru ca asculti numa labe
    4. as putea spune penca ne duare la salam, nesculamentos vorbind. Pe de alta parte barbatii, in genere nu stiu nici diferenta intre tampon si absorbant. Ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca nefolosind lucrurile astea ni se rupe.
    5. e de la sex

  2. 1. Corect.
    2. Explicaţia asta mă depăşeşte. 😆
    Pai cum ziceam în primul post de genul ăsta: de ce-uri non-existenţiale 😀

    3. Nu pe toate cele menţionate le ascult… peste unele am dat când le căutam pe celelalte. Dar na… probabil că ăsta nu e tocmai un contra-argument.
    4. Dar e vorba de două cuvinte… şi dacă de tampoane şi absorbante nu vă „loviţi”, de astealalte două daţi destul de constant.
    5. Ioi… sex cu barza sper. 😛

    P.S. Vreau să rectific ceva referitor la fuste şi rochii. Am greşit când am spus că vreţi să le daţi jos… e mai uşor dacă sunt ridicate. 😀

  3. 2. da
    3. tot ce ai pus acolo is niste labe 😀

    4. iaca aci avem un punct de vedere diferit.
    satz explic

    a. NICIODATA IN NICI UN LOC un tip nu o sa stea sa se scarpine la oo si sasi auda pretena: „auzi, te duci pana la magazin sa-mi iei si mie o rochie 4picaturi?”. De aceea, nici nu o sa ai dileme gen: „oare mea zis rochie? mea zis fusta? in fond care e diferenta? si ce plm ie alea picaturil? si daca nau cu 4 pot sai iau doo de 2?”
    b. Niciodata un barbat no sa aibe probleme cu faptul ca tu porti rochie, fusta, blugi, nimic. Daca porti absorbant/tampon sexul devine mai dificil.

    Deci vezi. Rochie/Fusta – ni se rupe. Tampon/Absorbant – iar ni se cam rupe dar aici tre sa gasim scuze sa iesim la bere

    5. nush. o nu fut urate dalea

  4. 4. Dar totuşi întrebarea mea e de ce nu ştiţi… adică ce e de încurcat la ele? Am înţeles că vi se rupe, dar dacă e de rupt… e o rupere totală în general, aşa ca de la sex la sex. 😆
    5. M-am prins că tu. Poftim şi la tine ce selectiv eşti! 😛

  5. sa incep cu 5u. Mama lu copchiii mei tre sa fie frumoasa si desteapta. NU de alta, dar tre sa aibe si copchii mei din 4necunoscute (io: teligenta si look, ea: teligenta si look) macar 2 favorabile. Chit ca numa de la ea. Deci daia nu fut berze

    4. pentru ca nu siau batut capu cu asta. Pentru ca nu au in garderoba asa ceva. Pentru ca relatiile lor cu femei au fo numa cu sex si cumparat flori. Si ar mai fi.

  6. 4. Dar tu ai în garderobă ceva ce se apropie… şi anume pe domnu’ kilt. 😀
    5. Săracele berze… cum sunt ele ocolite de pretenţioşi ca tine. 😦

  7. 4. apoi io dupa ce am trait timp de aprox 4 ani cu 3 gajici in acelasi spatiu comun, chiar crezi ca nu fac diferentele astea?
    5. lasa ca or exista si berzefutacisti

  8. 4. Păi nu ai zis mai sus de inteligenţă? Ori cum crezi că aş îndrăzni să cred că TU nu ai şti acest „mizilic”?
    5. Mai, mai să uit care era ideea punctului ăstuia. Deci gravidele se trag de la sex. Bun! Săr’na de explicaţie. Dar cam mult sex pe metru pătrat.

  9. Extrem de justificate intrebarile tale!
    1. Cred ca era oricum destul de nasol ca „oferta” nu mai isneamna „a proppune cuiva o vanzare”, ci „oferta speciala”. Daca-i mai pui si mega sua super in fatza… Bine ca n-au aflat de tera, ca o sa vezi anunt: „Teraoferta: napi proaspeti!”.
    2. Corect. Ar trebuie sa scrie „Am si vandut”.
    3. La asta m-am spart de ras :))
    4. Care-i una si care-i alta stim pana si noi. Ce nu stim e atunci cand vezi o chestie pe o doamna si nu ai nici cea mai vaga idee daca e fusta sau rochie. Asta da! Noi insa stim ca femeile au un al 14-lea simt, care le spune, pe baza unor indicii secrete (inutil secrete, ca pe noi oricum nu ne interesa), daca e fusta sau rochie, asa ca in final nu ne mai pasa.
    5. Si mirese!

  10. 1. Păi nu le da idei şi tu…
    2. Ai văzut… aşa da!
    3. 😛
    4. Nu prea am înţeles ce ai zis aici. Deci mi-e greu să te contrazic. 😆
    5. Miresele le vezi numai când e dezlegare la nunţi.

  11. La primele 3 intrebari nu am raspuns, caci nu m-am gandit la ele. Dar la intrebarea 4 si 5 da. Mai ales la gravide: Dupa ce ca le vad zilnic pe strada, mai am si 3 verisoare care au copii mici, nou nascuti sau de 1an, deci si pe mine ma nedumereste interesul subit pentru sarcina… Cat despre rochii si fuste, nu stiu. Eu una stiu diferenta, dar de fiecare data cand le folosesc in propozitii, le inversez. Cel putin in conversatiile in care nu ma gandesc de doua ori inainte sa vorbesc.

  12. Nu prea mi-ai raspuns la intrebari, mai mult mi le-ai accentuat. 😆
    La intrebarea cu gravidele se pare ca un lucru e cert: le vad pentru ca intr-adevar exista. 😛
    Cat despre rochie si fusta nu m=am gandit ca si fetele le pot incurca. Deci recunosc, pentru a doua oara, sunt superficiala. 😆

Comentezi?

