Nimicul zilei [12]

Standard

I’ve never been able to properly explain myself in this climate. – Fear and Loathing in Las Vegas

Cred că nu este nicio surpriză dacă spun că detest căldura. De obicei în perioada asta ascult colinde, mă uit la filme specifice Crăciunului şi îmi pun pe desktop imagini cu zăpadă. Aşa încerc să mă mai răcoresc. Adevărul este că citatul l-am reţinut tocmai din cauză că aşa simt. Nu îmi place căldura şi să fiu cinsitită cred că sunt şi mai greu de suportat când e căldură, nu am idee de ce. Ah, poate pentru că sunt mult mai irascibilă! 😀

So… don’t play with fire unless you have some water with you… or I have it on me. 😉

Comentezi?

