Pană de insipiraţie

Standard

Blank!

„Ce se întâmplă cu mine? Nu mai pot scrie două cuvinte… de parcă nu mi-aş mai simţi propriile cuvinte.” gândul acesta nu îi dădea pace de mai bine de o săptămână. Şi pe zi ce trece privea tot mai furioasă coala albă a monitorului.

Blank!

„Cel mai bine mă exprimam prin scris, cel mai bine mă înţelegeam după ce citeam ce am scris, era o reuşită să îmi las sentimentele să zburde pe tastatură şi apoi să culeg roadele. Dar acum… acum nu le mai simt. Este o senzaţie prea ciudată şi nici nu pot scrie despre asta. O fi panică? O fi linişte? O duc oare prea bine sau prea rău ca să îmi mai pese?

Atât de multe întrebări îmi scormonesc capul, de ce nu pot să le aştern pe hârtie? De ce îmi tremură mâinile atât de tare când vreau să încep să scriu? Şi ce e cu bolovanii din stomac? Cum au ajuns acolo? ”

Într-adevăr era panicată, dar nu pentru că nu ştia ce se întâmplă cu ea, ci tocmai contrariul. Ştia exact ce se întâmplă, în ce se transformă. Iar toată lupta pe care o ducea, orbită de frică, o măcina prea tare. Simţea prea multe pentru a-şi mai putea controla gândurile, iar trupul ei era prea slăbit. Noaptea dormea tot mai puţin, iar ziua se plimba mereu pentru a-şi limpezi gândurile. Tot ce voia era să redevină ea însăşi. Era singurul lucru pe care nu îl ştia şi care era prea târziu să îl schimbe: nu va mai putea să se întoarcă la ce a fost, nu în aceeaşi formă, nu cu aceeaşi putere.

„Ascult şi privesc în jurul meu. Zâmbesc, asta e tot ce mai pot face. Mi-e tot mai greu să înţeleg ce simt, dar tot mai uşor să ştiu ce vreau. De ce mă înspăimântă asta atât de mult? ”

Blank!

Comentezi?

