Am câştigat!

Standard

S-a terminat concursul trilematic şi m-am clasat cu unul dintre texte pe locul trei. 😀

Premiul e în valoare de 300 de lei aşa că… filtre de polarizare scrie pe mine! Iuhu… chiar nu mai am scuze să nu mi le iau. Să vedeţi de acum înainte poze la nori şi cer!!!

Chiar mă bucur: data trecută am participat pentru domeniul pe care mă aflu acum, de data asta îmi promisesem că dacă voi primi suma îmi voi lua filtrul de polarizare [evident că îmi iau în total 3 filtre plus nişte produse de curăţat, dar asta e altceva!]. Oricum misiune îndeplinită! 😀

Pentru cei care nu ştiţi, aici e textul de pe locul 3.

5 răspunsuri »

  1. Cătăliiiiiiiiiiin!
    Nu ai mai trecut de multă vreme pe aici cu un comentariu. Mersi frumos!

  2. Mai bagă câte un ochi pe blogul lui Călin Hera. 🙂
    Acum ce-i drept niciun concurs nu e ca celălalt. 😛

Comentezi?

