Canada, aproape ratată

Standard

Montreal 13.06.2010 cursa F1

În primul rând trebuie să precizez că acum două săptămâni am ratat cursa din Turcia din motive evidente. Iar acum campionatul mondial de fotbal m-a încurcat mai mult decât aş fi crezut. TVR 1 se ocupă cu meciurile aşa că am ratat calificările cu totul pentru că au fost date pe TVR 2 şi oricât am încercat nu am reuşit să prind programul pe net. Cursa a fost dată de asemenea pe TVR 2, prin urmare am ratat şi cursa. Eh, nici chiar aşa! Am ratat primul sfert din cursă până când am găsit un program spaniol ce o difuza în direct, video pe net.

Trecând peste faptul că erau spanioli deci cine credeţi că era favoritul lor?, peste modul lor caracterstic de a le poci numele [lui Vettel îi spuneau Betel], peste ritmul alert [comentatorii noştri chiar ar trebui să asculte un pic la spanioli cât de entuziasmaţi sunt], singura problemă reală a fost că imaginea nu era de o calitate prea bună. M-am mulţumit totuşi cu ce am prins şi am încercat să mă uit la cursă. Evident că au intervenit şi doi factori externi care m-au cam dat peste cap, aşa că de data asta voi face extrem de puţine comentarii.

Pot spune că în calificări urmau să plece în ordine: Hamilton, Webber, Vettel, Alonso, Button, Liuzi,  Massa, Kubica, Sutil, Rosberg şi aşa mai departe. Cert e că Webber a trebuit să îşi schimbe cutia de viteze aşa că a fost penalizat cu cinci locuri, deci a plecat de pe şapte.

Revenim la cursă care, conform comentatorilor, a fost una foarte alertă… sau aşa părea. Bătălia s-a dus la alegerea pneurilor şi deci a oprirlor la boxe. M-am speriat când l-am văzut pe Alonso pe locul întâi la fel de tare cum m-am bucurat când am văzut că l-a luat Button fix spre sfârşit.

Mai vreau să spun doar că e foarte interesant postul de televiziune la care m-am uitat pentru că în timpul cursei o tipă merge şi ia interviuri celor proaspăt abandonaţi, iar după cursă i-a luat interviu lui Webber clasat al cincilea. Take that romanian commentators! Deci… oricât de mult detest spaniola, cred că mi-am găsit postul perfect.

Mai jos e clasamentul cursei de aseară cu precizarea că la echipe conduce McLaren cu 215 puncte, iar de pe locul doi pândeşte Red Bull cu 193 de puncte. Aici puteţi vedea clasamentul general provizoriu, Hamilton urcând pe locul întâi.

1 Lewis Hamilton  [McLaren-Mercedes]
2 Jenson Button [McLaren-Mercedes]
3 Fernando Alonso [Ferrari]
4 Sebastian Vettel [Red Bull]
5 Mark Webber     [Red Bull]
6 Nico Rosberg     [Mercedes GP]
7 Robert Kubica [Renault]
8 Sebastien Buemi [Toro Rosso]
9 Vitantonio Liuzzi [Force India]
10 Adrian Sutil [Force India]
11 Michael Schumacher [Mercedes GP]
12 Jaime Alguersuari [Toro Rosso]
13 Nico Hulkenberg [Williams]
14 Rubens Barrichello [Williams]
15 Felipe Massa [Ferrari]
16 Heikki Kovalainen [Lotus]
17 Vitaly Petrov [Renault]
18 Karun Chandhok [HRT-Cosworth]
19 Lucas di Grassi [Virgin]
Ret Timo Glock [Virgin] Steering
Ret Jarno Trulli [Lotus] Brakes
Ret Pedro de la Rosa [BMW Sauber] Engine
Ret Bruno Senna [HRT-Cosworth] Gearbox
Ret Kamui Kobayashi [BMW Sauber] Collision

Un răspuns »

  1. I hear Fernando Alonso was fastest on the final day of testing Formula 1’s new Pirelli tyres in Abu Dhabi today. Can hardly wait for the 2011 Season!!!

Comentezi?

